اخبار داغ

بعد از 50 ماه تعطیلی؛

ایستگاه «سی.ان.جی» شهید کامیاب گناباد آغاز به کارکرد

ایستگاه «سی.ان.جی» شهید کامیاب گناباد آغاز به کارکرد
شهردار گناباد گفت: با تعامل دستگاه‌های درون شهرستانی ازجمله اداره گاز و دادگستری، ایستگاه «سی.ان.جی» شهید کامیاب بعد از 50 ماه تعطیلی صبح امروز آغاز به کار و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گنابادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی تقوی شهردار گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گناباد  گفت: با توجه به اینکه در ابتدای راه‌اندازی ایستگاه‌های «سی.ان.جی» گناباد این ایستگاه‌ها در اختیار پیمانکار بود، این پیمانکار در پرداخت هزینه‌های جاری ایستگاه‌ها کم‌کاری کرد و منجر به تعطیلی این ایستگاه‌ها شد لذا به‌منظور ارائه خدمت به شهروندان، ایستگاه‌های «سی.ان.جی» به شهرداری گناباد واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,  ,

 

,

وی اظهار کرد: در ابتدای این واگذاری دو ایستگاه «سی.ان.جی» ابتدای جاده کاخک و ورودی شهر گناباد بعد از مراحل قانونی سریعاً به شهرداری واگذار اما در خصوص ایستگاه شهید کامیاب این واگذاری با توجه به پافشاری پیمانکار به نگهداری آن زمان‌بر شد.

,

 

,

تقوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعامل دستگاه‌های درون شهرستانی ازجمله اداره گاز و دادگستری، ایستگاه «سی.ان.جی» شهید کامیاب بعد از 50 ماه تعطیلی صبح امروز آغاز به کار و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گنابادی است.

,

 

,

شهردار گناباد بابیان اینکه هم‌اکنون هر 3 ایستگاه «سی.ان.جی» گناباد فعال می‌باشد، اذعان کرد: تلاش شهرداری گناباد برای راه‌اندازی ایستگاه‌های «سی.ان.جی» علاوه بر اینکه در راستای خدمت بدون منت به مردم می‌باشد، در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و اشتغال همشهریان می‌باشد.

,

 

,

تقوی ادامه داد: البته با توجه به اینکه دستگاه‌های ایستگاه‌های «سی.ان.جی» گناباد جزء اولین دستگاه‌های نصب‌شده در کشور و وارداتی از اروپا می‌باشد، به دلیل قرار داشتن در تحریم‌ها گاهی اوقات در تعمیر این دستگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.

,

 

,

وی به بدهی 3 میلیارد و 360 میلیون ریالی پیمانکار سابق 3 ایستگاه «سی.ان.جی» گناباد به ادارات مربوطه اشاره و خاطرنشان کرد: با واگذاری مدیریت ایستگاه‌های «سی.ان.جی» گناباد به شهرداری، شهرداری گناباد تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از بدهی پیمانکار به دستگاه‌های ذی‌ربط را پرداخت کرده است.

, به دستگاه‌های ذی‌ربط ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه