اخبار داغ

سخنگوی ایستگاه آتش نشانی سراوان:

کمبود ایستگاه آتش نشانی در سراوان / چشم انتظار تجهیز امکانات هستیم

کمبود ایستگاه آتش نشانی در سراوان / چشم انتظار تجهیز امکانات هستیم
سخنگوی ایستگاه آتش نشانی شهرستان سراوان گفت: با توجه به جمعیت شهرستان سراوان و ازدیاد آتش سوزی نخلستان ها نیازمند تجهیزات امداد و نجات و خودروی آتش نشانی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بردبار سخنگوی ایستگاه آتش نشانی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به ازدیاد آتش سوزی در این شهرستان،  اذعان داشت: باتوجه به فصل زمستان و برافروختن آتش در نخلستان ها، آتش سوزی در نخلستان و باغات بسیار رخ می دهد.
وی افزود: آتش سوزی بر اثر نشت شیلنگ کپسول گاز، آتش گرفتن بخاری های نفتی و آتش گرفتن خودرو ها در سوانح جاده ای از دیگر حوادثی است که منجر به مرگ و میر و سوختگی افراد در این شهرستان شده است.
سخنگوی ایستگاه آتش نشانی سراوان  تعداد مرگ و میر در آتش سوزی های امسال در سراوان را حدود پنج تا 6 نفر اعلام کرد و گفت: بیشتر میزان مرگ و میر در سراوان بر اثر آتش گرفتن خودروها در سوانح جاده ای بوده است.
بردبار با توجه به نیروی انسانی کافی در ایستگاه آتش نشانی شهرستان،  بیان داشت: نسبت به جمعیت شهر کمبود ایستگاه آتش نشانی در منطقه احساس می شود و علاوه بر یک ایستگاه موجود درسراوان نیاز به احداث ایستگاه دیگر نیز وجود دارد.  
وی خاطر نشان کرد: کمبود لوازم امداد و نجات، کمبود ماشین آتش نشانی و کمبود خودرو پیشرو به شدت با توجه به جمعیت شهرستان احساس می شود.
سخنگوی ایستگاه آتش نشانی شهرستان سراوان اظهار داشت: هیچ گونه وسیله ای برای حوادث برق گرفتگی در این ایستگاه وجود ندارد و همچنان چشم انتظار تجهیز امکانات هستیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه