اخبار داغ

اردوهای راهیان‌نور گامی برای تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی‌/ اعزام 42 کاروان دانشجویی به مناطق جنگی

اردوهای راهیان‌نور گامی برای تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی‌/ اعزام 42 کاروان دانشجویی به مناطق جنگی
شادی گفت: اردوی راهیان نور اقدامی فرهنگی برای تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی است که در سال جاری نیز با بیشترین مقدورات به انجام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله شادی در گفت‌و‌گو با آناج از برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر استان همزمان با سایر نقاط کشور خبر داد و ابراز کرد: ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه‌‌های استان در حال انجام است و این روند تا اول اسفند ماه ادامه یافته و اولین اعزام در 15 اسفندماه و آخرین آن در 21 اسفند ماه انجام می‌‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی با اشاره به اعزام 42 کاروان دانشجویی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، بیان داشت: ظرفیت پیش بینی شده برای اردوی راهیان نور سال جاری از پنج هزار تا هشت هزار نفر می‌‌باشد اما در این خصوص قطعیت لازم وجود ندارد و ما سعی داریم با بیشترین مقدورات پیش برویم.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان در توضیح برنامه‌‌های مربوط به این اردو، عنوان کرد: انجام هماهنگی‌‌های لازم در خصوص محل اسکان یا سازماندهی راویان، روحانیان و اساتید، تولید محتوا، تامین امکانات و تدارکات و اموری از این قبیل از دو ماه پیش آغاز شده و یادواره‌‌هایی در قالب افتتاحیه در تمامی دانشگاه‌‌ها برگزار می‌‌شود.

,

وی ادامه داد: مرحله دوم برنامه ریزی‌‌های اردو مربوط به حین اردو است که دانشجویان ضمن حضور در مناطق معرض برنامه‌‌های کیفی قرار گرفته و از محتواهای پیش بینی شده، بهره مند می‌‌شوند و این در حالی است که برنامه‌‌هایی چون انجام رزمایش یا تئاتر نیز در پادگان شهید باکری دزفول از پیش هماهنگ شده‌‌اند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اسکان دانشجویان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر و پادگان شهید باکری دزفول، گفت: سومین مرحله برنامه‌‌ها پس از پایان اردو و برگزاری اختتامیه برای هرکاروان انجام می‌‌گیرد که طی آن هرکاروان به شبکه تخصصی تقسیم شده و جذب و سازماندهی و ارتباط مستمر با دانشجویان اردو اتفاق می‌افتد.

,

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را گامی در جهت تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر با نگاه مدیریتی به این قضیه نگاه کنیم در تمام سیستم های مدیریتی دنیا عمده هزینه‌ها به فرهنگ سازی و تنظیم رفتار سازمانی اختصاص می‌‌یابد چرا که از این طریق می‌‌توان افراد و عناصر هر مجموعه را همسو با اهداف آن هدایت نمود.

,

شادی در پایان تاکید داشت: اردوی راهیان نور نیز یک اردویی برای فرهنگسازی و آشنایی با آرمان های انقلاب اسلامی است که در قالب آن افراد با فرهنگ جهاد و شهادت، مطالبه گری و مباحث اخلاقی و اعتقادی آشنا شده و مباحث سیاسی در حین اردو مورد حلاجی قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه