اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه هشترود:

انقلاب اسلامی ایران زلزله ای ویرانگر برای جهان غرب بود/ لزوم آشنائی نسل های کنونی با آرمانهای انقلاب/ پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه برای گرامیداشت دهه فجر

انقلاب اسلامی ایران زلزله ای ویرانگر برای جهان غرب بود/ لزوم آشنائی نسل های کنونی با آرمانهای انقلاب/ پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه برای گرامیداشت دهه فجر
سرهنگ احمد تقی پور گفت: بیش از ۵۰ برنامه مختلف برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر از سوی سپاه ناحیه هشترود پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با پیک هشترود، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

,

تقی پور افزود: انقلاب اسلامى در همه‏ ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده است. این اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن و سنت بوده که عمدتاً در کلام امام خمینى (ره) و شعارهاى مردم متجلى شده‏ اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه هشترود به اهمیت آشنا کردن نسل های کنونی با انقلاب و آرمانهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: دهه فجر را باید دهه بازتعریف آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران برای نسل حاضر و جهانیان بدانیم.

,

برنامه های گرامیداشت دهه فجر در هشترود

,

احمد تقی پور با اشاره به پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه مختلف برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر از سوی سپاه ناحیه هشترود، اضافه کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهری و روستائی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح روز ۱۲ بهمن، ویژه برنامه های جشن انقلاب، برگزاری نشست هاس روشنگری، یادواره های شهدا و دیدار با خانواده شهدا بخشی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای این دهه است.

,

وی تاکید کرد: مراسم استقبال از آفتاب نیز از ساعت ۹ صبح در میدان سپاه در روز ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد و مردم تمثال مبارک حضرت امام (ره) را گلباران خواهند کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه هشترود خاطرنشان کرد: دشمن خط صحیح نقشه اسلام را نشانه گرفته است و به فکر تضعیف کردن آن و اینکه آرام آرام آن را از ما بگیرد و نظام انقلاب اسلامی را منحرف کند در لابه لای مذاکرات شنیده می شود و می گویند که ما مذاکره و رابطه برقرار کرده ایم و دیگر شما هم باید دست از این مرگ برآمریکا گفتن بردارید.

,

تقی پور با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن امسال، ادامه داد: باید پیش بینی کرد و نباید در زمین دشمن بازی بخوریم قطعا ما در۲۲ بهمن با این موضوعات مواجه هستیم وباید با حضور پرشور خود نقشه های دشمنان را خنثی کنیم. لذا امسال هم ۲۲ بهمن قطعا پر شورتر و باشکوه تر از سالهای قبل خواهد بود و باعث خواری دشمنان اسلام خواهد شد.

,

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه