اخبار داغ

نماینده مردم اهوازدرمجلس:

نجومی بگیران به مردم ظلم کرده اند/نمایندگان مجلس از همه بی عدالتی ها جلوگیری کنند

نجومی بگیران به مردم ظلم کرده اند/نمایندگان مجلس از همه بی عدالتی ها جلوگیری کنند
جواد کاظم نسب الباجی گفت: دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف نجومی باتوجه به وضعیت نابه سامان اقتصادی از شرایط کشورسوء استفاده کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد کاظم نسب الباجی در گفتگوبا اهوازنوین درباره عدم رسیدگی دولت به حقوق های نجومی اظهارکرد:مجلس به عنوان عصاره ملت پیگیریِ موضوع حقوق های نجومی را دردستورکار خود دارد چراکه مردم از دولت اقدام و عمل سریع در این خصوص و برخورد با دست‌درازان به بیت المال را انتظار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

وی ضمن اظهار تاثراز اینکه چنین افرادی سکان امور را به دست گرفته اند افزود: این مدیران علاوه بر اینکه بی اعتمادی مردم به نظام را کاهش داده اند باتوجه به وضعیت نابه سامان اقتصادی به مردم ظلم کرده اند.

,

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره اینکه به عنوان نماینده مردم بارها اعتراض خود را نسبت به این مسئله اعلام کرده ام گفت :تاکنون در نامه های ارسالی و جلسات با دولت به این موضوع اشاره شده و درخواست کردیم که بحث حقوق های نجومی را پیگیری کنند.

,

الباجی دریافت نامتعارف حقوق های نجومی را سوء استفاده از شرایط مملکت دانست و اضافه کرد: نباید اجازه دهیم حق مظلومین و محرومین کشور توسط عده ای سوء استفاده گر پایمال شود، نمایندگان مجلس باید از همه بی عدالتی هایی که در استان و کشور وجود دارد جلوگیری کنند.

,

وی ادامه داد : هر چند تعداد متخلفان حقوق های نجومی زیاد نیست اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که بر روی مردم وجود دارد این نوع تخلفات مردم را به شدت ناراحت کرده و باید نتایج برخورد با متخلفان به استحضار مردم برسد.

,

الباجی با اشاره به برنامه توسعه ششم  گفت : نمایندگان استان خوزستان در برنامه توسعه ششم کنار مردم بوده اند تا دولت را قانع کنند، در اعتراض هایی در صحن علنی مجلس به آقای روحانی اتفاق افتاد درخواست کردیم به قشرهایی مثل معلمان، کارگران و بازنشستگان تقویت شوند.

,

وی با اشاره به وضعیت بد معیشتی معلمان ادامه داد: تقویت اقتصادی معلمین  که قشر بزرگی از جامعه هستند موجب تقویت نظام را تقویت کرده می شود در همین راستا نمایندگان استان خورستان پیگیر رسیدگی به فساد مالی صندق ذخیره فرهنگیان هم هستندزیرا معتقدیم وقتی آموزش و پرورش علم و فرهنگ و… به تعالی برسند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه