اخبار داغ

تجمع مالکان فاز 6 پردیس مقابل وزارت راه و شهرسازی/ 5 هزار سند قانونی که از سوی وزارت مسکن نادیده گرفته شده است

تجمع مالکان فاز 6 پردیس مقابل وزارت راه و شهرسازی/ 5 هزار سند قانونی که از سوی وزارت مسکن نادیده گرفته شده است
حدود 56 هکتار از زمین های فاز 6 پردیس که طی سال های گذشته به صورت قانونی به حدود 5 هزار نفر واگذار شده است که مالکین در سال 1394 مطلع می شوند به دلایلی نامعلوم، شرکت توسعه عمران طی نامه ای دستور توقف خدمات ثبتی به خریداران را داده و اسناد مالکیت خریداران را بر اساس توان دولتی که دارد باطل کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالکان زمین های فاز 6 شهر پردیس که از سال 94 جلوی نقل و انتقال اسناد زمین های آنها گرفته شده است پیش از ظهر امروز مقابل وزارت مسکن راه و شهرسازی تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مالکان که به نمایندگی از 4 هزار مالک این منطقه مقابل وزارت مسکن، راه و شهرسازی تجمع کرده اند تا نسبت به ابطال غیر قانونی اسناد مالکیت آنها چاره ای اندیشیده شود.

,

بر اساس این خبر، حدود 56 هکتار از زمین های فاز 6 پردیس که طی سال های گذشته به صورت قانونی به حدود 5 هزار نفر واگذار شده است که مالکین در سال 1394 مطلع می شوند به دلایلی نامعلوم، شرکت توسعه عمران طی نامه ای دستور توقف خدمات ثبتی به خریداران را داده و اسناد مالکیت خریداران را بر اساس توان دولتی که دارد باطل کرده است.

,

این در حالی است که صدور اسناد تک برگ از سوی سازمان ثبت اسناد برای خریداران با استعلام از اداره جهاد کشاورزی شهرستان و شهرداری پردیس صورت گرفته و هنگام خرید سازمان ثبت زمین ها را به عنوان زمین شهری و قابل ساخت برای خریداران سند زده است اما اکنون شرکت توسعه عمران شهر جدید پردیس و منابع طبیعی در پشت صحنه اجازه خرید و فروش این اراضی را نمی دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

خاطر نشان می شود شرکت توسعه عمران شهر جدید پردیس زیر مجموعه ای از وزارت مسکن راه و شهرسازی بوده است و گفته می شود این مجموعه به دنبال سلب مالکیت 5 هزار نفر و اختصاص این زمین ها به پارک فناوری پردیس و دانشگاه آزاد بوده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه