اخبار داغ

پیگیری اخبار مردمی؛

وسایل زمین چمن مصنوعی قم را به سرقت بردند+تصاویر

وسایل زمین چمن مصنوعی قم را به سرقت بردند+تصاویر
ساخت زمین چمن مصنوعی در بوستان نبوت میدان نبوت یکی از این اقدامات خوب شهرداری قم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛منطقه نیروگاه پر جمعیت ترین منطقه شهر مقدس قم است اما از نظر امکانات رفاهی ، تفریحی وخدماتی جز محروم ترین مناطق قم محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

رهبر معظم انقلاب در سفر به قم در دیدار با مسئولان اجرائی استان قم  فرمودند: در قم مناطق محرومی هستند با جمعیت زیاد، آن هم با مردمی عاشق و مشتاق انقلاب. همین منطقه ی نیروگاه که گفتند، با همه ی محرومیتهائی که دارد، مردم آنجا جزو مشتاق ترین و علاقه مندترین مردم در جهت انقلاب و در جهت آرمانهای انقلابند؛ این را ما اطلاع داریم. در دوران دفاع مقدس هم همین جور بوده، بعد از آن هم تا امروز همین جور بوده است. یا محله ی شاه ابراهیم و محلات دیگری که محلات فقیر و عقب مانده ی قم هستند، باید با رویکرد امور رفاهی، بهداشتی، آموزشی و خدماتی، یک فکر اساسی برای این محلات بشود؛ یک حرکت دفعی انجام بگیرد تا بعد ان شاءالله به روال معمولی بیفتد.

,


,
, ,

بعد از فرمایشات رهبری اتفاقات خوبی در محله های نیروگاه رخ داده است از جمله ساخت اماکن ورزشی در این محله ها بوده است.

,

ساخت زمین چمن مصنوعی در بوستان نبوت میدان نبوت یکی از این اقدامات خوب شهرداری قم بوده است، اهالی این محل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: چندسالی است که این زمین چمن مصنوعی ساخته شده و محل خوبی برای بازی نوجوانان و جوانان این محله بوده است.

,

یکی از نوجوانان که برای بازی به این زمین امده بود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ابتدا این زمین دارای حصار کشی و پروژکتور بوده اما متاسفانه به دلیل نبود نگهبان همه این ها به سرقت رفته و بخشی  از چمن زمین نیز سوخته است.

,

, ,

وی گفت البته نگران ما در این است که اگر مجددا حصار کشی شود و پروژکتور نصب شود و نگهبانی در این محل حضور یابد از ما بابت بازی در زمین پول بگیرند این تنها زمین بازی برای این محله است و دیگر باشگاه ها برای هر سانس 30 هزار تومان پول می گیرند که ما چنین پولی برای پرداخت نداریم و تفریح اصلی ما بازی فوتبال است.

,

این زمین چمن مصنوعی  در سال 91 توسط سازمان فضای سبز و پارکهای شهرداری قم  با اعتبار 880 میلیون ریال در فاز دو بوستان نبوت احداث شده است.

,

اما ساخت زمین های و امکان تفریحی یک طرف ماجرا است و نگهداری از این زمین ها و امکان بخش دیگری است اما ساکنان این محله می گویند بعد از ساخت این  زمین چمن مصنوعی  به دلیل رایگانی رسیدگی های بعدی انجام نشده است.

,


,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه