اخبار داغ

استعداد یابی طرح گم شده وزارت ورزش در کشور است/ 35 میلیارد ریال اعتبار جشنواره استعدادیابی کهگیلویه و بویراحمد

استعداد یابی طرح گم شده وزارت ورزش در کشور است/ 35 میلیارد ریال اعتبار جشنواره استعدادیابی کهگیلویه و بویراحمد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هم اندیشی استعداد یابی ورزش همگانی طرحی گم شده در وزارت ورزش و جوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبر چهارفصل، سومین جلسه هم اندیشی استعداد یابی ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

در این نشست که با حضور حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، موسوی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، رهامی رئیس هئیت ورزش های همگانی استان، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد برگزار شد، پیرامون مسایل و مشکلات موجود در برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

,

احمد حکمتی اصل معاون توسعه ورزش اداره کل در این جلسه، طرح هم اندیشی استعداد یابی ورزش همگانی را طرحی گم شده در وزارت ورزش و جوانان دانست و از برگزاری این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان خبر داد.

,

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در مصوبه وزارت ورزش و جوانان می بایست در هر استان بین چهار الی شش رشته ورزشی استعداد صورت می گرفت که در استان ما چهار رشته ی شنا، سه گانه، هاکی و دوومیدانی پیش بینی شده بود که دو رشته کشتی و جودو به این مجموعه اضافه شد.

,

حکمتی اصل اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری این جشنواره را رکن اصلی و مهم در این جشنواره برشمرد.

,

معاون ورزش اداره کل از اختصاص مبلغ 35 میلیارد ریال در برگزاری این جشنواره در کشور خبر داد و گفت در این طرح 132 هیئت استانی حضور دارند.

,

این مقام مسئول  در ادامه از برگزاری این جشنواره در شهر یاسوج طی روزهای 13 الی 15 بهمن ماه خبر داد و خواستار حضور گسترده هئیت ها و ورزشکاران در برگزاری این طرح بزرگ شد.

,

رئیس هئیت ورزشهای همگانی استان گفت: این طرح استعداد یابی میان دانش آموزان 8 تا 12 سال در رشته های ذکر شده برگزار در سطح استان می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه