اخبار داغ

در گفتگو با دانش آموز مصدوم بشاگردی؛

سرویس دهی غیر استاندارد به دانش آموزان بشاگردی عامل مرگ فاطمه شد

سرویس دهی غیر استاندارد به دانش آموزان بشاگردی عامل مرگ فاطمه شد
عدم امکانات موجود در بشاگرد و نبود سرویس مناسب برای دانش آموزان باعث وقوع حوادث تلخ و جان باختن فاطمه ابراهیمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقال از میناب جنوب، در پی حادثه تلخ و ناگوار واژگونی سرویس مدارس دانش آموز بشاگردی خبرنگار میناب جنوب با اعزام به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب و در گفتگو با عاطفه آدینه پور دانش آموز مصدوم بشاگردی مطر شد: در بازگشت از مدرسه به سمت خانه بودیم که خودرو نیسانی که سرویس 20 دانش آموز بخش گوهران را برعهده دارد از خیابان منحرف شد و باعث مصدومیت 20 نفر از سرنشینان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

 

,

آدینه پور دانش آموز 14 ساله بشاگردی یکی از دانش آموزان مصدم حادثه واژگونی خودرو در بشاگرد افزود: در بازگشت از مرخصی پایان امتحانات نوبت اول از خانه به مدرسه بودیم که بعلت سرویس غیر استاندارد در پی بی احتیاطی رانند و لغزنده بودن جاده های مسیر تردد از جاده منحرف شدیم و باعث شد تا اغلب دانش آموزان مصدوم شوند.

,


این دختر دانش آموز اظهار داشت: در این حادثه فاطمه ابراهیمی دانش آموز مقطع هفتم از روستای «درکاه» در پی واژگونی خودرو همراه با چرخش ضربه ی که با خودرو داشت به علت جراحات وارده و متاسفانه جان باخت.

,
,

وی بیان داشت: در این حادثه بیش از ۱۰ نفر از ما مجروح شدیم که سه نفر از دانش آموزان به بیمارستان میناب اعزام و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

,

 

,

آدینه پور گفت: عدم امکانات موجود در بشاگرد و نبود سرویس مناسب برای دانش آموزان با وجود مسافت باعث وقوع حوادث تلخ و جان باختن فاطمه ابراهیمی شد.

,

 

,

این دانش آموز گفت: ارائه خدمات بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب نسبت به درمان دانش آموزان بحو شایسته انجام شده است و کم و کاستی در این زمینه مشاهده نشده است.

,

 

,

مسئولین باید نسبت به دغدغه های دانش آموزان نسبت به فراهم سازی امکانات جوابگو باشند تا جامعه دانش آموزان بشاگردی شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه