اخبار داغ

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد:

جاده های کوهستانی استان به علت بارش برف لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

جاده های کوهستانی استان به علت بارش برف لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده های کوهستانی استان به علت بارش برف لغزنده است و رانندگان باید به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به ریزش رحمت الهی در سطح استان، افزود: این بارش ها در شهرستانهای گرمسیری به شکل باران و در محورهای ارتباطی کوهستانی به صورت برف بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد: گردنه مورگاه در کیلومتر 10 یاسوج به بابامیدان، گردنه مله شوره در کیلومتر 15 یاسوج به شیراز و گردنه بابا حسن کیلومتر 17 محور اقلید به یاسوج به دلیل بارش برف همچنان لغزنده است و رانندگان برای تردد زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

,

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای ارتباطی اصلی استان باز است، تصریح کرد: از رانندگان خواهشمندیم که با رعایت فاصله طولی و با اتخاذ سرعت مطمئنه اقدام به حرک نمایند و تجهیزات مثل زنجیر چرخ و لباس گرم و تغذیه خشک همراه داشته باشند.

,

وی ادامه داد: در بارش هایی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در چند روز گذشته صورت گرفت هیچ گونه تصادفی منجر به جرح یا فوتی نداشته ایم.

,

سامانه بارشی که از روزهای گذشته به استان کهگلیلویه وبویراحمد وارد شده در این استان برف و باران را به خود به همراه داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه