اخبار داغ

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس:

نظارت بر قوه مجریه از وظایف نمایندگان مجلس است/مطالعه مجدد راه آهن خرم آباد به پلدختر

نظارت بر قوه مجریه از وظایف نمایندگان مجلس است/مطالعه مجدد راه آهن خرم آباد به پلدختر
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:با وحت وهمدلی به عنوان مطالبه گر مردم برای رفع موانع ومشکلات توسعه ای پلدختر گام برخواهیم داشت و به برخی افراد سودجو و منفعت طلب اجازه شیطنت و مانع تراشی نمی دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در گفتگو با خبرنگار  بیان روز با انتقاد از اظهار نظرهای خلاف واقع برخی از مسئولین اظهار داشت:نماینده مجلس به عنوان قانون گذار و نظارت کننده بر عملکرد مدیران،وظایفی را برعهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در گفتگو با خبرنگار , بیان روز, بیان روز, بیان روز, بیان روز,  با انتقاد از اظهار نظرهای خلاف واقع برخی از مسئولین اظهار داشت:نماینده مجلس به عنوان قانون گذار و نظارت کننده بر عملکرد مدیران،وظایفی را برعهده دارد.,

وی بیان کرد:این نظارت نماینده مجلس از سطوح وزارتی،،مدیران میانی در استان و شهرستانی  تا دهیاران روستا وجود دارد.

,

برخورد جناحی در سطح حاکمیتی مناسب نیست

, برخورد جناحی در سطح حاکمیتی مناسب نیست,

کاظمی با بیان اینکه برخورد جناحی در سطح حاکمیتی مناسب نیست عنوان کرد:در صورتی که مجلس قانونی وضع می کند و در برخی مواقع مدیران به عنوان مجری کم کاری می کنند این وظیفه نماینده مجلس نسبت به این مسائل نظارت لازم را داشته باشد.

,

وی یادآورشد:این افراد واقعا جهل به قانون دارند یا از روی غرض ورزی به بیان این مسائل حاشیه ای می پردازند زیرا در واقع مشکل مردم این مسائل نیست.

,

با افراطی گری سیاسی مخالف هستیم تا زمانی که دولت به مر قانون پایبند و مورد تایید رهبری باشد ما مکلف به حمایت هستیم

, با افراطی گری سیاسی مخالف هستیم تا زمانی که دولت به مر قانون پایبند و مورد تایید رهبری باشد ما مکلف به حمایت هستیم,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با تاکید براینکه با افراطی گری سیاسی مخالف هستیم افزود:برخی ها به دنبال سر دادن نغمه هایی هستند که نشان دهند نماینده مردم پلدختر مخالف دولت و دولت مخالف ما است که اصلا این چنین نیست و این موضوع  صحت ندارد.

,

کاظمی با تاکید براینکه رهبر انقلاب بارها به صراحت اعلام کرده خط مش اینجانب حمایت از همه دولت ها است گفت:دولت تا زمانی که مر قانون و تایید رهبری را دارد ما ملزم به حمایت از آن هستیم.

,

افراد معتدل اصول گرا واصلاح طلب در مسندهای اداری پلدختر منصوب می شوند

, افراد معتدل اصول گرا واصلاح طلب در مسندهای اداری پلدختر منصوب می شوند,

وی ادامه داد:در تغییر وتحولات مدیریتی که در شهرستان پلدختر انجام می گیرد ،افراد معتدل اصلاح طلب و اصول گرا که دارای توان مدیریتی هستند منصوب می شوند.

,

بیمارستان 64تختخوابه پلدختر که با کاهش تخت به25تختخوابه افتتاح شد

, بیمارستان 64تختخوابه پلدختر که با کاهش تخت به25تختخوابه افتتاح شد,

نماینده مردم پلدختر و معمولان به اجحاف حقوق مردم در داشتن بیمارستان 64تختخوابه پلدختر اشاره کرد و عنوان کرد:بیمارستانی که قرار بود 64تختخوابه به بهره برداری برسد باکاهش تخت های بیمارستانی ،25تختخوابه به بهره برداری رسید.

,

وی ابراز امیدواری کرد:با فعال سازی اورژانس،سی تی اسکن،فعال کردن درمانگاه شماره یک داخل شهر به شبانه روزی  شاهد جبران کمبود تخت های بیمارستانی در این شهرستان باشیم.

,

وزیر با اختصاص 70میلیارد تومان برای احداث تونل های چهار خطه پلدختر- خرم آباد موافقت کرد

, وزیر با اختصاص 70میلیارد تومان برای احداث تونل های چهار خطه پلدختر- خرم آباد موافقت کرد,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد اوراق برای تسریع در ساخت چهار خطه پلدختر-خرم آباد تصریح کرد:با رایزنی و پیگیری هایی که از طریق وزیر راه وشهرسازی داشته ایم توانستیم ،70میلیارد تومان برای احداث تونل این چهار خطه و حذف نقاط حادثه خیز تخصیص دهیم.

,

آزاد راه کربلا از پلدختر عبور می کند

, آزاد راه کربلا از پلدختر عبور می کند,

کاظمی با اشاره به احداث آزاد راه خرم زال ومضراتی که بر اقتصاد و افزایش نرخ بیکاری پلدختر داشته گفت:پیگیری هایی داشته ایم که برای جبران خسارت های این طرح،آزاد راه کربلا از این مسیر ،سراب جهانگیر و منطقه کله سفید و تونل درهشر متصل شود .

,

وی ادامه داد:به همراه ملکشاهی نماینده مردم رومشکان وکوهدشت پیگیر اجرایی شدن طرح احداث کریدور غرب هستیم.

,

دستور وزیر راه برای مطالعه مجدد احداث راه آهن خرم آباد به پلدختر

, دستور وزیر راه برای مطالعه مجدد احداث راه آهن خرم آباد به پلدختر,

وی با اشاره به احداث پروژه راه آهن دورود-خرم آباد به اندیمشک تصریح کرد:این پروژه به دلایلی قصد داشت از منطقه میانکو که هیچ نفعی برای شهرستان ندارد عبور کند که در دیداری با وزیر راه وشهرسازی داشته ایم دستور مطالعه مجدد این طرح را گرفته ایم که برای بهره مندی 80هزار نفر جمعیت از راین طرح ،پروژه راه آهن درمسافت نزدیک تری به شهرستان عبور کند.

,

در خصوص سد معشوره تابع نظر کارشناسی وزارت نیرو هستیم

, در خصوص سد معشوره تابع نظر کارشناسی وزارت نیرو هستیم,

وی در ادامه به سد معشوره اشاره کرد و یادآورشد:نباید برای آبی کردن30هزار هکتار اراضی در یک شهرستان،30هزار هکتار اراضی آبی پلدختر دیم شود و در این خصوص تابع نظر کارشناسی وزارت نیرو هستیم که مقدار مشخصی را برای آب شرب  و کشت گلخانه ای اختصاص داده اند.

,

کاظمی خاطر نشان کرد:افزایش میزان آب این سد به13میلیون مکعب باعث تاثیرات منفی بر سرشاخه های کشکان می شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه