اخبار داغ

فعال فرهنگی اهل سنت:

بی ادبی های ترامپ نسبت به جامعه اسلامی جواب در خور می گیرد/ تظاهرات جهانی بر علیه ترامپ ناشی از اظهارات ناشیانه دوران انخاباتی وی است

بی ادبی های ترامپ نسبت به جامعه اسلامی جواب در خور می گیرد/ تظاهرات جهانی بر علیه ترامپ ناشی از اظهارات ناشیانه دوران انخاباتی وی است
مولوی یوسف گرگیچی گفت: طرح های اقتصادی ترامپ کپی شده از اقتصاد مقاومتی رهبری است که به علت عدم وجود تقوا و امداد الهی با شکست مواجه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ مفهوم کلی اخبار واصله از آمریکا خبر از رئیس جمهوری منتخب می دهد که با عدم مقبولیت در بین اقشار مختلف مردمی در کشورش و جهان دست و پنجه نرم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

این تنها گوشه ای از واکنش های جهانی، قبل از هر گونه اقدام عملی ترامپ در خصوص وعده های انتخاباتیش پیرامون زنان، مسلمانان و سیاه پوستان می باشد .

,

ظاهرا اظهارات ترامپ روح انسانی جامعه جهانی را تحریک کرده و مردم دنیا با تظاهرات و شعار بر علیه رئیس جمهور منتخب آمریکا انتقام سختی از پرزیدنت میلیاردر آمریکایی می کیرند.

,

انتقامی که مولوی یوسف گرگیچی فعال فرهنگی اهل سنت در خصوص آن می گوید: آقای ترامپ سزای گزافه گویی ها دوران انتخابات را می دهد.

,

وی افزود: بچه پولدار آمریکایی با روحیه قلدری نمی تواند خود را به دنیای اسلام تحمیل کند زیرا جامعه جهانی مسلمانان نشان داده است هرگاه فردی بیش از حد پرو بازی در آورد و یک تنه در مقابل سیل کثیر مسلمانان بایستد جواب در خور می گیرد.

,

مولوی گرگیچی در خصوص اظهارات ترامپ پیرامون مقابله با داعش نیز ابراز داشت: آقای منتخب در صورتی که ادعا می کند قصد مقابله با تروریسم و داعش را دارد فقط کافیست از آنها حمایت نکند و مابقی تصمیمات و اجرائیات را بر عهده مردم عراق و سوریه بگذارد.

,

وی افزود: دوران افول آمریکا سر رسیده است و این مطلب را ترامپ به خوبی دریافته است به همین جهت با الگو گیری از رهبری ایران طرحی شبیه به اقتصاد مقاومتی ارائه می کند که البته به جهت اینکه دست امداد الهی پشتیبان وی نمی باشد و مطابق موازین اسلامی شکست و بی بهرگی ترامپ از نعمت تقوا یقینا شکست طرح های اقتصادی میلیاردر کاخ سفید نشین و ترکیدن حباب اقتصادی آمریکا بسیار نزدیک است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه