اخبار داغ

رئیس شورای شهر تبریز:

لزوم کاهش بوروکراسی اداری و افزایش نظارت/ پیگیر وضعیت «قرارداد مربیان» شهرداری هستیم

لزوم کاهش بوروکراسی اداری و افزایش نظارت/ پیگیر وضعیت «قرارداد مربیان» شهرداری هستیم
شهرام دبیری گفت: پیگیر هستیم تا در کنار اعمال این لایحه یکسان‌سازی برای کارگران شهرداری، تعدادی کثیری از این مربیان با سابقه عمدتاً بالای ۵ سال و رانندگان ماشین‌های زباله شهرداری نیز مشمول این لایحه گردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام دبیری در گفت‌وگو با تبریزبیدار، با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در حال بررسی و لحاظ مصوبه شورای شهر تبریز درباره یکسان‌سازی قراردادهای شهرداری است، اظهار داشت: دو دسته مربیان و تعدادی از رانندگان مجموعه شهرداری، در جریان بررسی لایحه یکسان‌سازی باقی‌مانده و تصمیم‌گیری نشد، که گفته‌ایم تعداد آمار آنها را تجمیع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی افزود: ما در جریان تصویب آن لایحه، دست شهرداری برای این دو دسته را باز گذاشتیم که می‌تواند همانند دیگران نسبت به آنها  تصمیم‌گیری نمایند و البته ما شهرداری را نسبت به این مسئله مجاب نکرده‌ایم و در لایحه ارائه‌شده شهرداری در کنار کارکنان، کارگران شهرداری را نیز به آن افزودیم و به دلیل عدم مشخص شدن نوع قرارداد مربیان، همین کار را درباره این قشر نیز انجام دهند.

,

رئیس شورای شهر تبریز، با اشاره به پیگیری موضوع قرارداد مربیان و رانندگان شهرداری، گفت: پیگیر هستیم تا در کنار اعمال این لایحهیکسان‌سازی برای کارگران شهرداری، تعدادی کثیری از این مربیان باسابقه عمدتاً بالای ۵ سال و رانندگان ماشین‌های زباله شهرداری نیز  مشمول این لایحه گردند.

,

وی با اشاره به لایحه دولت در قانون برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ مبنی بر واریز درآمدهای شهرداری به خزانه دولت و پرداخت آن بهشهرداری‌ها، گفت: این موضوع مصوبه مجلس شورای اسلامی است که در ارتباط با این قانون ما نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم و بالاخره مجلس دراین‌باره تصمیم گرفته و می‌گیرد.

,

دبیری خاطرنشان کرد: ما با بحث‌های نظارتی به‌هیچ‌وجه مخالف نیستیم و هراندازه که نظارت در سیستم شهرداری افزایش یابد، در مسیر سالم‌سازی سیستم حرکت می‌کنیم، اما این موضوع نبایستی سبب افزایش بوروکراسی اداری و تأخیر در اجرای مصوبه‌ها و کاهش  درآمدهای شهرداری گردد.

,

وی افزود: شهرداری تبریز ماهانه ۳۶ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند که درصورت عدم پرداخت این میزان حقوق، نوعی بحران ایجاد خواهد شد و باید تلاش کنیم تا بوروکراسی اداری به حداقل کاهش و نظارت نهادهای مربوطه افزایش یابد.

,

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به نقطه‌نظر اعضای شورای شهر درباره چارت جدید شهرداری، ابراز داشت: در مورد چارت شهرداری، اعضای شورای شهر نقطه نظراتی دراین‌باره دارند که با تجمیع آنها، برای اصلاح چارت پیشنهاداتی ارائه خواهیم داد.
وی افزود: موضوع حذف معاونت فرهنگی نیز در داخل این پیشنهادها و اعتراضات اعضای شورای شهر وجود دارد، البته به این دلیل که  چارت مصوب شده است باید نظرات خودمان را اعلام کنیم تا چارت اصلاح شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه