اخبار داغ

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور مطرح کرد؛

تشکیل پویش مردمی حمایت و سفارش کار به تولیدکنندگان پلاسکو/ رایزنی بسیج اصناف برای بخشودگی‌های مالیاتی کاسبان آسیب‌دیده

تشکیل پویش مردمی حمایت و سفارش کار به تولیدکنندگان پلاسکو/ رایزنی بسیج اصناف برای بخشودگی‌های مالیاتی کاسبان آسیب‌دیده
رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور، گفت: برای کمک به تولید کنندگان پلاسکو پویش مردمی حمایت و سفارش تولید به این تولید کنندگان راه اندازی خواهد شد که از جمله مشهد و اردبیل برای سفارش تولید اعلام آمادگی کرده اند. فاجعه پلاسکو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری«رازق»، غلامرضا حسن پور در جلسه کمیته ملی رسیدگی به امور کسبه ساختمان پلاسکو که با حضور نمایندگان برخی از اتحادیه های صنفی، نایب رئیس اتاق اصناف ایران  و برخی از تولیدکنندگان تجهیزات خیاطی برگزار شد،  ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان به ضرورت رسیدگی به وضعیت کسبه این ساختمان تاکید کرد و افزود بعد از حادثه فروریختگی پلاسکو اولین کاری که انجام شد تشکیل دو کمیته ویژه رسیدگی به امور کسبه پلاسکو یکی در تهران و دیگری در سطح ملی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبری«رازق»,

وی با اشاره به فروریختگی پلاسکو و نبود محل کسب برای مغازه داران، گفت: 3 مکان مد نظر قرار گرفته است و باید با هماهنگی دولت و شهرداری به نتیجه برسیم و بعد از شناسایی آن ها را در اختیار این کاسبان قرار دهیم.

,

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به از بین رفتن تجهیزات خیاطی کاسبان پلاسکو، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد با واگذاری تسهیلات یا به طور امانی چرخ خیاطی در اختیار تولید کنندگان پلاسکو قرار گیرد تا در ایام منتهی به سال جدید هم تولید کنندگان پلاسکو و هم خریداران متضرر نشوند.

,

حسن پور در ادامه افزود: برای کمک به تولید کنندگان پلاسکو پویش مردمی حمایت و سفارش تولید به این تولید کنندگان راه اندازی خواهد شد که از جمله مشهد و اردبیل برای سفارش تولید اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی ادامه داد: با رایزنی هایی که انجام خواهیم داد تخفیفات و بخشودگی های مالیاتی طبق قانون برای رفاه کاسبان و تولید کنندگان پلاسکو در نظر گرفته خواهد شد.

,

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در ادامه به بخش فرهنگی که خرید پوشاک ایرانی است اشاره کرد و گفت: هر ایرانی با خرید پوشاک ایرانی می تواند کمکی به تولید کنندگان پلاسکو که در عرضه پوشاک کل کشور نقش مهمی داشتند انجام دهد.

,

**اختصاص مکان به 21 واحد صنفی کفش دوزان مستقر در پلاسکو

, **اختصاص مکان به 21 واحد صنفی کفش دوزان مستقر در پلاسکو,

وی همچنین به 21 واحد صنفی کفش دوزان که در این ساختمان حضور داشتند اشاره کرد و گفت: مکانی برای این واحد های صنفی توسط اتحادیه در نظر گرفته شده است که می توانند از همین امروز کار خودشان را آغاز کنند.

,

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور تصریح کرد: ورود بسیج به این قضیه در این جهت است که می خواهد خلأ های موجود را با شعار هدایت، حمایت و نظارت پر کند و به هیچ وجه قصد موازی کاری و دخالت ندارد، امور دست اتاق های اصناف و اتحادیه ها می باشد و ما فقط حمایت می کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر روسای اتحادیه ها عضو بسیج هستند و حتی تعداد زیادی از کسبه پلاسکو هم عضو بسیج بودند و حمایت از این مجموعه وظیفه بسیج اصناف می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه