اخبار داغ

با معرفی نخستین مشاور؛

شهرداری ارومیه وارد گود انتخابات شد!

شهرداری ارومیه وارد گود انتخابات شد!
نخستین تودیع و معارفه انتخاباتی در شهرداری ارومیه صبح امروز برگزار و به این ترتیب جابجایی‌های انتخاباتی در این نهاد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از اروم نیوز، با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه کارهای انتخاباتی در این نهاد به‌طور رسمی آغاز شده و به این ترتیب فصل جدید از اقدامات مدیران و مشاوران شهردار شروع شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

هرچند سخن از مدیران‌عامل سابق و جدید سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه بسیار است و حواشی موجود در فعالیت‌های آنان نیز اندک نیست، اما چنین جایجایی‌های درخور توجهی خود می‌تواند حواشی قابل تامل باشد.

,

رفتن «علی وقاری» از مدیرعاملی سازمانی که در طول مدیریت وی امتیازی بهتر از 10 از 100 نخواهد گرفت و آن‌هم با دلیل شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر! خود حاکی از اتفاقات تلخ و زیرپوستی جالبی است که در طول مدیریتش در کسوت مدیرعامل انجام داده است!

,

وی در برگزاری برنامه‌ها دقت بسیاری به نحوه اجرا و نیز همراه‌کردن چهره‌های خاص داشته، تا جایی‌که برنامه‌های همراه با ابتذال فرهنگی و اجتماعی را بیش از دیگر اجرائیات در دستور کار قرار داده و نسبت به برگزاری مراسمات تاثیرگذار متناسب با فرهنگی و هویت اسلامی و ایرانی چندان حساسیت و علاقه‌ای نداشت.

,

البته نارضایتی‌های گسترده از برنامه‌های تعریف‌شده در ادوار زمانی مختلف هم مزید بر علت است که گویای فعالیت‌های تبلیغاتی بلندمدت این مدیر ناموفق باشد.

,

وقاری در طول مدیریت بر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه، هرچند در کلام و گفتار علاقه به همراه‌کردن جوانان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به‌منظور ایجاد نشاط در شهر داشت، اما در عمل طوری رفتار کرده که شاید کمتر کسی تاثیرگذاری مناسب و مطلوب این برنامه‌ها و مراسمات اجراشده را بر روح و روان جوانان لمس نکرده است!

,

بیشتر برنامه‌های اجرایی از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی در زمان مدیریت وقاری مختص اقشار ویژه نظیر دوستان و فامیل و یا اینکه همراهان بسیار صمیمی سازمان و کارکنان آن بوده و در میان مردم چندان نمایان نبوده است.

,

در سوی دیگر این مراسم نیز «احد یوسفی» که مدیریت باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه را بر عهده دارد، عنوان مدیرعاملی سازمان را نیز بر عهده گرفت تا کارنامه سیاه و نه‌چندان پربار باشگاهش را با این عنوان کامل‌تر کند!

,

وی که سابقه نه‌چندان درخشانی در بخش ورزشی از خود بر جای دارد، اکنون باید عهده‌دار برگزاری همان برنامه‌هایی باشد که زمانی مدیرعامل سابق برای اجرای آن‌ها تلاش کرد و مسیر ورود به چرخه انتخابات را برای خود هموار ساخت! بالاخره چه‌کسی می‌داند؛ شاید روزی همین مدیرعامل جدید هم دلش برای انتخابات تنگ شده و خواستار حضور در عرصه شد!

,

به هر حال می‌توان چنین گفت که امروز شهرداری ارومیه وارد فاز جدید از فعالیتش می‌شود و با انتصاب مدیرعامل سابق به‌عنوان مشاور شهردار در امور فرهنگی شاهد اقدامات تبلیغاتی و محیطی در بعد فرهنگی با زاویه دید جدیدی از سوی این مشاور خواهیم بود!

,

به‌راستی چرا باید همیشه شاهد چنین رویدادهایی باشیم که اتمام زمان مدیریت با آغاز مدت مشاوره برای مدیران همراه باشد؟ آیا مدیران دستگاه‌های نه‌چندان مهم و تاثیرگذار شهر و استان نمی‌توانند همانند روسای‌جمهور کشورهای اروپایی پس از اتمام مدت حضورشان در کسوت مدیر به آغوش گرم خانواده بازگشته و اندکی هم استراحت داشته باشند؟!

,

انتخاب مدیرعامل سابق به‌عنوان مشاور فرهنگی شهردار هم جزو همان انتصاب‌ها و انتخاب‌هایی است که بیش از دغدغه‌مندی و مردمی‌بودن رنگ و بوی تبلیغاتی می‌دهد و شاید زمینه‌سازی برای بالا رفتن آرای ایشان و حمایت‌های بعدی نهادها و سازمان‌های مشخص از وی!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه