اخبار داغ

نقوی حسینی؛

ماهیت برجام بده بستان است/ تاکنون کفه ترازوی برجام به نفع غرب بوده است

ماهیت برجام بده بستان است/ تاکنون کفه ترازوی برجام به نفع غرب بوده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون کفه ترازوی برجام به نفع غرب است و غربی‌ها به شدت دنبال اجرای تعهدات ایران هستند اما خودشان هیچ قدمی بر نمی‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست بصیرتی مدیران رسانه‌های استان خراسان جنوبی اظهار کرد: برجام حاصل مذاکرات جمهوری اسلامی با کشورهای 5+1 بود که ماهیت بده بستانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: در برجام جنگ اصلی سر این بوده که چه بدهیم و چه بگیریم و دیپلماسی باید نسیه بدهد و نقد بگیرد و کم بدهد، زیاد بگیرد، اما روند اجرای برجام تاکنون به گونه ای بوده که در مجموع به نفع غرب بود.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در مرحله اجرای برجام هستیم و فعلا جای بحث و بررسی چگونگی آن نیست.

,

 

,

نقوی حسینی بیان کرد: بیرجند شهر نام آشنایی در کشور است که بزرگان این استان بخصوص آیت‌الله عبادی از افراد باتقوا و الگو در کشور هستند.

,

 

,

نقوی‌حسینی تاکید کرد: هم اکنون کفه ترازوی برجام به نفع غرب است و غربی‌ها به شدت دنبال اجرای تعهدات ایران هستند اما خودشان هیچ قدمی بر نمی‌دارند.

,

 

,

در حال تکمیل...

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه