اخبار داغ

افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه بین‌المللی ارومیه

افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه بین‌المللی ارومیه
دفتر صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی ارومیه با حضور معاون وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حسن قشقاوی عصر روز گذشته در مراسم افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه بین‌المللی ارومیه ضمن اشاره به تلاش مسئولان آذربایجان‌غربی در این امر گفت: با افتتاح این دفتر از این پس مردم سایر کشورهای جهان غیر از 10 کشوری که صدور ویزای فرودگاهی به آنها تعلق نمی‌گیرد می‌توانند بدون درخواست ویزا و با یک گذرنامه معتبر به ارومیه سفر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه این فرصت تنها در چهار شهر کشور امکان‌پذیر است، گفت: این شهرها عبارتند از تهران، شیراز، مشهد و ارومیه که با وجود دفتر صدور روادید الکترونیکی به شبکه جهانی متصل شده‌اند.

,

معاون وزیر امور خارجه گسترش صنعت توریسم را از نکات بارز اهمیت در راه اندازی این دفتر عنوان کرد و افزود: به‌خصوص اینکه آذربایجان‌غربی بدلیل ساختار پزشکی قدرتمندی که دارد می‌تواند از این پس بستر ارزشمندی برای گسترش توریسم سلامت در استان را فراهم نماید.

,

قشقاوی با توصیف اینکه شهر ارومیه شهری با مردمانی فرهیخته و با تحمل و فداکاری است، گفت: همین زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف در این شهر گواه این است که مردمانی تعامل‌کننده و مدارایی دارد و امیدواریم این وفاق و همدلی بین مردم و مسولین ادامه داشته باشد.

,

معاون وزیر امور خارجه افزود: امروز با مشاهده دریاچه ارومیه دیدم که حال دریاچه بهتر از قبل بود که امیدواریم خداوند متعال با پرآب کردن این دریاچه روح نشاط را به مردم این شهر عطا نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه