اخبار داغ

کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی میزبان بیش از 400 برنامه ویژه دهه‌فجر

کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی میزبان بیش از 400 برنامه ویژه دهه‌فجر
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای 440 ویژه برنامه ویژه گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی توسط این نهاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،جواد زاهدی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص اعلام برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی، اظهار داشت: در طول ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 440 ویژه برنامه در مراکز ثابت و سیار کانون در سراسر استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این برنامه‌ها در 24 عنوان و با محوریت فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی اجرا می‌شود.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مشارکت مدارس و دانش‌آموزان در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی نظیر حضور در مزار شهدا، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری مختلف، جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف با محوریت آثار انقلابی و نگاشته‌های امام‌خمینی(ره) و نیز نشست‌های تخصصی با محوریت دهه‌فجر از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در طول دهه است.

,

وی، برگزاری همایش «کبوتر کوچه ما» ویژه آشنایی دانش‌آموزان با شهدای محله خود را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه کودک‌و‌نوجوان برشمرد و گفت: این همایش که با مشاکرت استانداری، آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان برگزار می‌شود قطعا اثرات خوبی بر روحیه جهادی دانش‌آموزان و نیز آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با شهدای منطقه و محله خود خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه