اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبرداد

آغاز جشنواره فجر در استان از امروز/ اکران 16 فیلم در 4 روز

آغاز جشنواره فجر در استان از امروز/ اکران 16 فیلم در 4 روز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره فیلم فجر در استان از امروز 4 بهمن ماه در استان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، گفت: همزمان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خراسان جنوبی، ١٦ فیلم در قالب ٣٢ سانس در آمفی تئاتر علامه فرزان اکران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: در استان قیمت هر قطعه بلیط تکی ٨ هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف ٦ هزار تومان تعیین گردیده است و در سایر استانها قیمت هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و قیمت سری ٨ هزار تومان تعیین شده است.
 

,
,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان، از رأس ساعت ٨ صبح روز چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ٢٤ روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

,

 

,

محبی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

,

 
وی با بیان این مطلب که برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود، اظهار داشت: بلیت‌های خریداری شده مربوط به هر سالن نمایش فیلم از ٢٤ ساعت قبل از شروع جشنواره در همان سالن فقط با ارئه کارت ملی تحویل خریداران محترم خواهد شد.

,
,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که اولویت با فروش بلیت به صورت سری است و در صورت اتمام فروش اینترنتی بلیت‌های سری بلیط تکی عرضه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه بلیت تکی ٨ هزار تومان و قیمت سری آن ٦ هزار تومان تعیین شده است.
 

,
,

وی گفت: امسال دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفت این جشنواره همزمان در همه استان‌های کشور برگزار شود که سنوات گذشته این استان ٢بار برگزاری جشنواره پذیرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه