اخبار داغ

معاون پژوهش اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

وقت اصلاح سند تحول بنیادین فرارسید /۳۰ درصد مدارس تخریبی هستند

وقت اصلاح سند تحول بنیادین فرارسید /۳۰ درصد مدارس تخریبی هستند
پناهی گفت: بسیجی و جهادی باید کار انجام داد تا عقب‌ماندگی‌های در سند تحول بنیادین را به سرانجام برسانیم و شاهد تحولات خوبی در آینده نزدیک باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج امیدان کلان‌شهر اصفهان در سالن کوثر این شهر اظهار کرد: بسیجی‌ها باید شاخصه‌های ایمان، تقوا و ولایت‌پذیری را در خود در حداد اعلا رشد دهند.

اکبر پناهی با اشاره به وظایف افراد بسیجی گفت: شناخت وظیفه محور بصیرت بسیجی‌ها است پس باید در شرایط مختلف باید افراد وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

وی با این پرسش که وظیفه یک بسیجی در شرایط حاضر چیست، اظهار کرد: دانش‌آموز بسیجی با دریافت شاهراه اعلام‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب باید به در راه تعلیم و تربیت گام بردارد و این مسیر را بصیر گونه بپیماید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش گفت: پنج سال از تدوین این سند گذشته است و در حال حاضر باید برای اصلاح این سند گام برداشت.

پناهی با بیان اینکه برای این سند قرار بوده در شش زیرگروه نوشته شود، تصریح کرد: تا به امروز نهایتاً یک و نیم سزیرگروه برای سند تحول بنیادین تهیه شده است و در این زمینه عقب مانده ایم باید بسیجی گونه برای این موضوع وارد شویم تا این مشکل حل شود و این نقشه راه را به یک سرانجام برسانند.
وی با بیان اینکه فرزندان بر اساس این سند باید متدین و تربیت اجتماعی صحیح پیدا کنند، ادامه داد: در تعلیم و تربیت اقتصادی، رشد علم و فناورانه حرکت باید انجام بگیرد.

* 90 درصد برنامه های نوشته توسط مدیران مدارس کپی برداری شده از دیگران است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به فصل هفتم سند تحول بنیادین گفت: بیش از 131 راهکار در آن مشخص شده و در حال حاضر 90 درصد برنامه های نوشته توسط مدیران مدارس در ابتدای سال های تحصیلی کپی برداری شده از دیگران است.

پناهی با بیان اینکه پنج هزار مدرسه در استان اصفهان وجود دارد، تاکید کرد: مدیران مدارس باید بسیجی و جهادی وارد صحنه شده و بسیجی وار اقدام جهاد گونه داشته باشند.

وی سند تحول بنیادین را حاصل زحمات تعداد زیادی از اندیشمندان کشور عنوان و اظهار کرد: ساخت و تولید توسط دانش آموزان یا ساخت مسئله را باید به دانش آموزان یاد داد و دیوارهای مدرسه مزین به تولیدات دانش آموزان خود بکنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بابیان اینکه دانش‌آموزان به بالاترین سطح‌ها برسند، تصریح کرد: دانش‌آموز متفکر می‌تواند جامعه را به بهترین نقطه هدایت کند.

پناهی افزود: قضاوت‌های اخلاقی در آموزش‌وپرورش ضعیف است و نباید مدارس کشور را با کشورهای همچون ژاپن قیاس کرد چراکه برخی از زمینه‌سازی‌های که آن‌ها انجام دادند را ما هنوز انجام نداده‌ایم.

* 30 درصد مدارس تخریبی هستند

وی تصریح کرد: 30 درصد مدارس و اموزشگاه های ما تخریبی هستند و با تیرهایی که در آن گذاشته‌شده است از تخریب آن‌ها جلوگیری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * 90 درصد برنامه های نوشته توسط مدیران مدارس کپی برداری شده از دیگران است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * 30 درصد مدارس تخریبی هستند,
,
,

این مسئول ادامه داد: از برخی مسئولان گلایه‌مند هستیم چرا بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب از آموزش‌وپرورش حمایت‌های لازم انجام نمی‌گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: تعمیق سطح یادگیری توسط دانش آموزان، تعلیم و تربیت بر اساس تحول بنیادین را باید به‌صورت جدی رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه