اخبار داغ

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان سرپلذهاب :

ترویج نماز یک وظیفه همگانی است / تشریح فعالیت ستاد اقامه نماز در سالجاری

ترویج نماز یک وظیفه همگانی است / تشریح فعالیت ستاد اقامه نماز در سالجاری
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان سرپلذهاب گفت: ترویج نماز در جامعه خصوصا در بین جوانان و نوجوانان یک وظیفه همگانی است که یک همت بزرگ را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منوچهر خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: ضرورت احساس مسئولیت همگانی درخصوص ترویج نماز، همگان، به‌ ویژه مسئولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مسئله و برداشتن گام‌های عملی در این راه فرا می خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی در ادامه به اهم برنامه های ستاد اقامه نماز شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح سفیران صبح و تجلیل از فعالین نماز صبح مساجد شهرستان ،اجرای طرح منهاج، برگزاری همایش با حضور اصناف و بازاریان در مسجد صاحب الزمان(عج) با مشارکت اصناف ، اداره صنعت،معدن و تجارت و شهرداری و تجلیل از فعالین نماز بازار از مهمترین برنامه های اجرایی ستاد اقامه نماز شهرستان می باشد.

,

 

,

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان به دیگربرنامه های که با همکاری اداره آموزش و پرورش سرپلذهاب برگزار می شود اشاره داشت و گفت: برگزاری نشست های دانش آموزی با موضوع نماز به منظور ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان با موضوع احکام،اسرار،آثار و فلسفه نمازو اجرای طرح گفتمان خانواده مطهر(خانه بهشتی) با حضوراولیاء دانش آموزان از جمله فعالیتهای این ستاد است.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: در سال جاری مسابقه کتابخوانی نماز از کتاب شیوه های دعوت به نماز حضرت حجت الاسلام قرائتی،توزیع کتب بین علاقه مندان، جمع آوری، تصحیح و ارسال اسامی برگزیدگان به ستاد استان نیز برگزار می شود.

,

 

,

خانمحمدی در پایان گفت: تقدیر از فرهنگیان فعال در امر اقامه نماز مساجد شهرستان (بیش از 70 نفر) با مشارکت آموزش و پرورش از دیگر برنامه های این ستاد می باشد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه