اخبار داغ

فرماندار تربت جام:

حادثه پلاسکو هشدار جدی به مدیران بحران است/ایجاد شایعه و تحریف در شبکه اجتماعی تهدید آفرین است

حادثه پلاسکو هشدار جدی به مدیران بحران است/ایجاد شایعه و تحریف در شبکه اجتماعی تهدید آفرین است
فرماندار تربت جام گفت: فاجعه دلخراش عاطفی و روانی حادث پلاسکو که در سطح ملی اتفاق افتاد هشدار جدی به مدیران بحران که در مقیاس کوچک تر ممکن است چنین اتفاقی در شهرستان رخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، علی رستمی فرماندار تربت جام امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تسلیت جان باختن تعدادی از آتش نشانان گفت: فاجعه دلخراش عاطفی و روانی حادث پلاسکو که در سطح ملی اتفاق افتاد هشدار جدی به مدیران بحران که در مقیاس کوچک تر ممکن است چنین اتفاقی در شهرستان رخ دهد آمادگی لازم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز،,

رستمی افزود: برای مقابله با چنین حوادث و کنترل مدیریت صحنه و پیشگیری از این اتفاقات به لحاظ تجهیزات امکانات کافی در شهرستان وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: مردم آمادگی فرهنگی مواجهه با نوع پدیده ها را ندارند و سازکار مناسب برای اطلاع رسانی عمومی نداریم و مدیریت شبکه های اجتماعی کاملا از دست ما خارج است.

,

فرماندار تربت جام ادامه داد: شبکه های اجتماعی در منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت ها نقش موثری دارند و تخلیه انباشت شایعه ها پیرامون یک حادثه مدت ها زمان می برد که  پشت آن قرار دارد.

,

رستمی با اشاره آمادگی مدیران بحران در مقابل حوادث بیان داشت: به زودی مانور زلزله در شهرستان برگزار میشود و فراخوانی مدیران در لحظه صفرخواهد بود که عملکرد دستگاه مورد ارز یابی قرار می گیرد.

,

وی تاکید کرد: شبکه آبرسانی شهرستان باید اصلاح شود تا در زمان حوادث که احتمال قطع آب در یک قسمت از شهراتفاق بیفتد آبفای شهرستان بتواند شبکه را فعال نگهدار دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه