اخبار داغ

پخش حواشی زندگی سیاستمداران خارجی مهم هست یا برادران مسلمان

پخش حواشی زندگی سیاستمداران خارجی مهم هست یا  برادران مسلمان
جهان آنطوری نیست که رسانه‌های آمریکایی نشان می‌دهند و برخی رسانه‌های ما نیز برای آنکه از آنها عقب نمانند، آن را بازنشر می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، «از مراسم تحلیف ترامپ چه می‌دانید؟»، «گزارش لحظه به لحظه‌ی مراسم تحلیف ترامپ»، «حضور هیلاری کلینتون در مراسم» و... از جمله عنوان‌های مطالب منتشر شده در رسانه‌های ایران بود. اما به واقع پوشش جزئی‌ترین مسائل و حواشی کاخ سفید و مستاجر جدید آن تا چه اندازه اهمیت دارد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

آیا آنقدر که ما از زندگی رئیس جمهور آمریکا خبر و اطلاع داریم از زندگی ملت‌های مختلف جهان باخبر هستیم؟ آیا این خود یک اشتباه راهبردی نیست؟ توجه به زرق و برق طبقه حاکمه‌ی آمریکا و غفلت از توجه به کل سیستم. سیستم اقتصادی و سیاسی‌ای که با خود پول، فناوری، قدرت، جذابیت و... را به ارمغان می‌آورد و اما در روی دیگر آن نابودی ملت‌های مختلف است. بسیاری از شرکت‌های چندملیتی  در این سیستم اقتصادی به دنبال مکان‌هایی هستند که کارگر ارزان بیابند تا کالای ارزانتر و به صرفه‌تر تولید کنند. کشورهای مختلف نیز برای جذب سرمایه، این زمینه‌‌‌ها را برای سرمایه‌ فراهم می‌کنند و بسیاری از کارگران زیر چرخ این سیاست‌ها له می‌شوند.

,

از سوی دیگر بسیاری از مستضعفان چه مسلمان و چه غیرمسلمان قربانیان این نظام بین‌‌المللی هستند که همه‌ی خوبی‌های آن در دست عده‌ای معدود است و آنها را به بهترین وجه به نمایش می‌گذارند اما از دستاورد‌های این نظام برای ملت‌های جهان حرفی نمی‌زنند. نظامی که در حدود هفتادسال گذشته چشم خود را به جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی علیه مردم فلسطین بسته است و یا از رژیم‌های سفاک در جای جای این جهان حمایت می‌کند. نظامی که مادی‌گری را محور قرار داده است و همین مسئله عامل بدبختی و جنایت شده است. جهانی که برای عملکرد خود روزآخرتی متصور نباشد، همچون بمبی ساعتی خواهد بود که هرلحظه و در هرجایی ممکن است منفجر شود و  جنگ‌هایی همچون جنگ اول و دوم جهانی را رقم بزند.

,

جهانی که برای خود روزجزایی را متصور نباشد، بمب اتم را علیه مردم دو شهر غیرنظامی به کار می‌گیرد. نیازی نیست حتما به آخرت هم معتقد بود و ناکارآمدی‌های این سیستم را دید. اما رسانه‌ها آنچیزی را بزرگ و مهم جلوه می‌دهند که آنقدر‌ها نیز مهم نیست. اینکه ترامپ در کاخ سفید زندگی کند یا در برج خود آنقدری اهمیت ندارد که بدانیم یک عده در گوشه‌ای از جهان قربانی نسل کشی شده‌اند.

,

این یک مسئله جدی است که غرق در آنچه که رسانه‌ها می‌خواهند نشویم. با فیلم‌‌های هالییوودی، فوتبال، حواشی زندگی سیاستمداران، جهانی سرگرم شوند تا یا درد خود را فراموش کنند یا درد دیگران را.

,

یادمان باشد که جهان آنطوری نیست که رسانه‌های آمریکایی نشان می‌دهند و برخی رسانه‌های ما نیز برای آنکه از آنها عقب نمانند، آن را بازنشر می‌کنند.

,

ما از برادران مسلمان خود بی‌خبر هستیم از میانمار تا غرب آفریقا، اما ریز و درشت زندگی ترامپ در زندگی ما پمپاژ می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه