اخبار داغ

به همت حوزه بسیج شهیدبهشتی ؛

اولین یادواره شهدای آتش نشان در قم برگزار شد

اولین یادواره شهدای آتش نشان در قم برگزار شد
شب گذشته اولین یادواره شهدای آتش نشان در قم با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،اولین یادواره شهدای آتش نشان در استان قم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و به همت پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه شهید بهشتی(ره) با حضور گستره مسئولان، مردم و جمعی از آتش نشانی استان قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، حجت السلام والمسلمین میر قیصری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروی های خدوم آتش نشانی در حادثه پلاسکو بر نقش واهمیت کار آتش نشان ها در حفظ جان و اموال مردم در حوادث و سوانح تاکید کرد و گفت : ما باید قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم.

,
,


در ادامه این مراسم، عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ضمن ارائه گزارش کار آتش نشانی در یک سال گذشته از زحمات عزیزان بسیجی در برگزاری این مراسم تشکر وقدر دانی کرد.

,
,


وی گفت: آتش‌نشانی قم به لطف خدا و پشتیبانی تمام مسئولان شهرداری، استانداری و کمک‌های دفتر رهبری از معدود کلانشهرهای کشور است که از نظر تعداد ایستگاه به استاندارد رسیده است.

,
,


وی ادامه داد: نزدیک ۵۰۰ نفر نیروهای عملیاتی و اداری در آتش‌نشانی مشغول فعالیت هستند و به همین میزان کمبود وجود دارد.

,
,


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین تجهیزات سازمان، گفت: در زمینه تجهیزات به سطح خوبی در این چند سال رسیده ایم، تجهیزات خوب و به روزی برای سازمان آتش‌نشانی خریداری شده است.

,
,


وی تصریح کرد: در بسیاری از ساختمان‌ها حداقل‌ مسائل ایمنی رعایت نشده و از کمترین امکانات ایمنی برخوردار نیستند، به عنوان مسئول ایمنی شهر حاضر هستیم که خدمات خود را در زمینه بحث‌های پیشگیرانه و آموزشی ارائه دهیم

,
,


در پایان مراسم از جمعی از آتش نشانان حاضر تجلیل به عمل آمد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه