اخبار داغ

رئیس دارالقرآن نورالمهدی طرقبه خبر داد؛

آغاز سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی طرقبه شاندیز

آغاز سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی طرقبه شاندیز
رئیس دارالقرآن نورالمهدی طرقبه گفت: ۱۲۰۰ دانش‌آموز از مرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستانی راه یافته‌اند که به تفکیک جنسیت و مقطع در دارالقرآن نور‌المهدی و کانون هاجر تا 6 بهمن ماه به رقابت خود ادامه می‌دهند و منتخبین نهایی برای حضور در مرحله استانی و کشوری معرفی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد رمضانی رئیس دارالقرآن نور المهدی طرقبه در گفتگو با طرقبه‌نیوز ضمن اعلام برگزاری سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با حضور بیش از ۱۰۰ آموزشگاه شهرستان طرقبه شاندیز گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ و ترتیل، اذان و تفسیر قرآن کریم، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و مداحی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز ,

 

,

وی در ادامه اظهار داشت:  ۱۲۰۰ دانش‌آموز از مرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستانی راه یافته‌اند که به تفکیک جنسیت و مقطع  در دارالقرآن نور‌المهدی و کانون هاجر تا 6 بهمن ماه به رقابت خود ادامه می‌دهند و منتخبین نهایی برای حضور در مرحله استانی و کشوری معرفی می‌شوند.

,

 

,

رمضانی با بیان اینکه در مرحله استانی 60 نفر از پسران و 48 نفر از دختران به عنوان نفرات برتر استانی از هر پایه رشته شرکت خواهند داشت افزود: منتخبین علاوه بر شرکت در مسابقات کتبی در مبحث پژوهش و کنفرانس برای ارائه شفاهی مطالب قرآنی مطروحه فعال خواهند بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در مرحله شهرستان برای افراد برتر کلاس‌های آموزشی از جمله کارگاه و اردوهایی با محوریت قرآن اجرا می‌شود و البته باتوجه به جمعیت ۱۳ هزار دانش‌آموزی شهرستان به منظور پرورش و  شناسایی استعدادهای قرآنی و تشکیل هیئت‌های قرآنی مدارس، پایگاه‌ها و مساجد نیاز به تلاش بیشتر مراکز فرهنگی قرآنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه