اخبار داغ

علی اکبر حسنان خبر داد؛

اجرای بیش از20 برنامه شاخص دهه فجر در سطح مدارس سرخه

اجرای بیش از20 برنامه شاخص دهه فجر در سطح مدارس سرخه
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر در سطح مدارس سرخه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از ندای سرخه، علی اکبرحسنان در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با محوریت برنامه‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی سرخه در ایام الله دهه فجر بیان داشت:‌ همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی در این خصوص تهیه و تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه،, ندای سرخه,

وی به جلسات متعدد بسیج دانش‌آموزی سرخه برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم‌گیری ها در کمیته هماهنگی و پشتیبانی این واحد مصوب شد بیش از 20 عنوان برنامه شاخص در دهه فجر در سطح مدارس سرخه اجرا شود.

,

فرمانده حوزه دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سرخه، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده ش هدای دانش آموز و فرهنگی، برگزاری همایش تکلیف سیاسی، برگزاری یادواره شهدا و برپایی جشن انقلاب در مدارس را از جمله این برنامه های شاخص عنوان کرد.

,

حسنان همچنین از دیگر برنامه های  ایام الله دهه فجر را بازدید از موزه عبرت ویژه دانش آموزان لاسجردی، برپایی جشنواره غذای سالم در مدارس پوینده و پیشگام دخترانه، حضور دانش آموزان به همراه معلمان در نماز عبادی سیاسی جمعه برشمرد.

,

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه طلیعه سحر، اجرای مسابقه نقاشی و مسابقات ورزشی از جمله  فوتسال و فوتسال دستی پدران و پسران، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، کوهپیمایی، پیاده روی و دارت، معرفی و تجلیل چهره های برتر قرآنی دانش آموزی و اعزام دانش آموزان دختر و پسر به اردوی فرهنگی راهیان نور از دیگر ویژه برنامه های این ایام است.

,

فرمانده حوزه دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه، حضور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: در این روز همچنین مقرر شده است مسابقه عکاسی از حضور مردمی در این راهپیمایی برگزار و به برترین ها جوایز نفیسی اهدا شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه