اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

حضور 200 راهنمای گردشگری جهان در استان زنجان/راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند

حضور 200 راهنمای گردشگری جهان در استان زنجان/راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 200 راهنمای گردشگری از 45 کشور جهان در زنجان حضور می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی رحمتی امروز در گفت‎ و گو با  موج رسا, اظهار داشت: هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با حضور گردشگران کشورهای مختلف در تهران برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به حضور 350 نفر از راهنمایان گردشگری جهان در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ایران، ادامه داد: در مجموع 200 نفر از راهنمایان گردشگری در مرحله پیش تور این کنوانسیون جهانی از جاذبه های تاریخی و باستانی استان‌ های قزوین، زنجان و همدان بازدید می‌ کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه این 200 راهنما از 45 کشور مختلف جهان در کشور حضور دارند، ادامه داد: راهنمایان گردشگری از قزوین وارد شهر سلطانیه شده و از گنبد تاریخی این شهر بازدید می‌ کنند.

,

وی از رزرو هتل های زنجان برای اقامت راهنمایان گردشگری خبر داد و افزود:در حال حاضر استان زنجان آمادگی کاملی برای حضور راهنمایان گردشگری جهان دارد.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی متعدد در استان زنجان، بیان داشت:زنجان میزبان خوبی می تواند برای گردشگران باشد.

,

رحمتی بیان داشت: بازدید از موزه مردان نمکی از دیگر برنامه های استان برای این راهنمایان تور است که ششم بهمن ماه سال جاری انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری جهان به «باغ عروس»برای صرف شام دعوت شده اند، گفت: برگزاری نمایش‌ های آیینی و سنتی، موسیقی سنتی و معرفی محصولات صنایع دستی استان زنجان از برنامه های استان برای این راهنمایان گردشگری است.

,

این مسئول با اشاره به بازدید این گروه از موزه ‌های مردم‌شناسی رختشویخانه و موزه باستانشناسی مردان نمکی، خاطرنشان کرد: حضور راهنمایان گردشگری در استان زنجان نشان می دهد این استان از مبدا گردشگری به مقصد تبدیل شده است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند،گفت: میهمانان روز پنج‌ شنبه زنجان را به مقصد همدان ترک می‌ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه