اخبار داغ

وقتی ایثار سر مشق می شود؛

شهادت بهترین پاداش ایثارگران/کار آتش نشان ایثار از جان است

شهادت بهترین پاداش ایثارگران/کار آتش نشان ایثار از جان است
شهروند ایجرودی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با خون ما ایرانیان عجین شده و کار آتش نشانان ایثار از جان است،گفت: از اینکه جوانان پاک و شجاع کشورمان در این حادثه از دست دادیم متاسریم و از خداوند متعال برای خانواده های آن ها طلب صبر می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به هیچ چیز نمی اندیشی، جز نگاه های ملتمسی که فریاد می زنند و جز تو هیچ کس را یارای کمک نیست، وقتی شعله در شعله می پیچد، به هیچ چیز نمی اندیشی؛ مگر آن سوی آتش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,

حادثه پلاسکو درست است که جان برخی از هم وطنان ما را گرفت اما نمایی از شکوه ایثار و شهادت را برجای گذاشت تا به همه ثابت کند که فرهنگ ایثارو شهادت زنده است

,

و من امروز تصمیم گرفتم گوشه ای از ابراز همدردی مردم ایجرود با خانواده های شهدای  آتش نشان در حادثه پلاسکو را به تصویر بکشم.

,

شهروند ایجرودی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با خون ما ایرانیان عجین شده است،گفت: از اینکه جوانان پاک و شجاع کشورمان در این حادثه از دست دادیم متاسریم و از خداوند متعال برای خانواده های آن ها طلب صبر می کنیم.

,

حبیب اله نظری «شهروند ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه اجر و پاداش خدمت به مردم را خداوند متعال می دهد، اظهار داشت: کسی که بخاطر خدا برای خلق او قدم بردار اجرو ثوابش را دریافت می کند.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با اشاره به اینکه بهترین جمله ی که می توانم در خصوص ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو بگویم تقدیرو تشکر از این عزیزان است، افزود: برای خانواده های این عزیزان از خداوند متعال صبر را خواستارم.

,

زهرا سهرابی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با تاکید بر اینکه این حادثه تلخ، قلب تمام مردم ایران را به درد آورد، تصریح کرد: در این حادثه جوانان پاک و غیور ما نشان دادند فرهنگ از خودگذشتگی در هر شرایطی زنده است.

,

, ,

جلال قاسمی که خود بعنوان آتش نشان در شهر زرین آباد ایجرود مشغول به خدمت است در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو ستودنی است، اذعان کرد: عشق و ایثار در حفظ و حراست از جان و مال هم وطنان قابل تحسین است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه شهادت آتش نشانان را از صمیم قلب از طرف اهالی شهرستان ایجرود و آتش نشانان ایجرودی به خانواده های آنان تسلیت می گوید، ادامه داد: مردم شریف و غیور ایران اسلامی در همه عرصه ها از خود گذشتگی و ایثار را بارها و بارها به کلیه جهانیان ثابت کردندو حادثه پلاسکو نیز این ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان و مردم ایران را نیز که ایرانیان هیچ وقت و در هیچ شرایطی هم نوع خود را تنها نمی گذارد.

,

رمضانعلی بهرامی با اشاره به اینکه فرزندان آتش نشان متعلق به همه ملت ایران هستند و شهادت بهترین پاداش خادمین ملت است، یادآور شد: این حادثه تلخ را به همه هم وطنان بخصوص خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم.

,

, ,

اسماعیل بهرامی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثارو شهادت درسی بود که آتش نشانان دوباره آن را زمزمه و مرور کردند، ادامه داد: هیچ چیز به اندازه خدمت به خلق خدا و گره گشایی از مشکلات آنان ارزشمند نیست.

,

, ,

امیر قاسمی نیز با بیان اینکه جوانان کشور ما از زمان جنگ و از بزرگان دینی خود ایثارو شجاعت را آموخته اند، تاکید کرد: جوانان ما تمام تلاش خود را برای نجان جان هم نوعان خود بکار بستند و من به نوبه ی خود به خانواده های آنان تسلیت می گویم.

,

بتول سهرابی با عنوان اینکه  آتش نشانان به شهادت رسیده همانند فرزندان ما هستند و از خداوند متعال برای خانواده های این جوانان صبر را خواستارم، خاطر نشان کرد: همه ما در این درد سهیم و شریک هستیم.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه جوانان مومن و پاک ما در هر شرایطی با از خود گذشتگی به همه ما درس بزرگی می آموزند، گفت: بهترین جمله و یا تشکری که می توانم بگویم این است که دست شیر زنانی را به گرامی می فشارم که چنین جوانانی تربیت کرده اند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه