اخبار داغ

در مراسم تکریم و معرفی رئیس کتابخانه های عمومی تربت جام:

رئیس جدید کتابخانه های عمومی تربت جام معرفی شد

رئیس جدید کتابخانه های عمومی تربت جام معرفی شد
مراسم تکریم و معرفی رئیس کتابخانه های عمومی تربت جام با حضور معاون اداره کل و اعضای انجمن کتابخانه ها در محل کتابخانه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مراسم تکریم و معرفی رئیس کتابخانه های عمومی تربت جام امروز 4 بهمن با حضور معاون اداره کل و اعضای انجمن کتابخانه ها در محل کتابخانه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد و در حکمی شهین امیری به عنوان رئیس جدید معرفی و از خدمات شایسته چهارساله یاسر سیاوشی تجلیل به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

, , ,

 

,

دراین مراسم زهرا باقرزاده معاون اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به شعار امسال کتابخانه ها (سال خواندن ) گفت: رسالت اصلی و رویکرد کتابخانه های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

,

وی با توجه به دغدغه های رهبری در امر کتابخوانی افزود: باید کتاب را به زندگی مردم ببریم و نباید منتظر باشیم مخاطبین به سراغ ما بیایند.

,

وی اضافه کرد: کتابخانه ها تربت جام با بضاعت مالی و نیروی انسانی محدود فعالیت های خوبی به مخاطبان ارائه کرده است و برای رونق بیشتر کتابخوانی در جامعه نیازمند مشارکت سایر نهاد ها و سازمان ها می باشد.

,

 

,

, , ,

معاون فرماندار تربت جام گفت: هرکجا توسعه و پیشرفت صورت گرفته زمینه آن ترویج و استفاده از کتاب و کتابخوانی بوده است.

,

احمد شافعی با تشکر و قدردانی از زحمات رئیس اسبق کتابخانه عمومی افزود: نگاه فرماندار به تغییر و تحول مدیران شهرستان سیاسی نیست بلکه رویکرد تغییر نخبگانی می باشد.

,

وی اضافه کرد: معرفی سومین رئیس زن در جایگاه مدیریت اداری شهرستان به لحاظ مطالبه جامعه زنان بوده است.

,

, , ,

 

,

در ادامه جلسه رئیس اسبق کتابخانه های عمومی تربت جام گزارشی از مجموعه فعالیت ها ارائه کرد و گفت: این شهرستان با نه کتابخانه نهادی و مشارکتی با بیش از پنج هزار عضو و 135 هزار جلد منابع دارای دو هزار 400 مترمربع فضای فیزیکی می باشد.

,

 

,

اا

, اا, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه