اخبار داغ

معاون استانداری سمنان:

سامانه بهین یاب در ایجاد اشتغال همچنین فعالیت دوباره واحدها، نقشی بسزا دارد/ مثبت شدن تراز تجاری از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید است

سامانه بهین یاب در ایجاد اشتغال همچنین فعالیت دوباره واحدها، نقشی بسزا دارد/ مثبت شدن تراز تجاری از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اهمیت سامانه بهین یاب عنوان کرد: این سامانه در ایجاد اشتغال همچنین فعالیت دوباره واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نقشی پررنگ را ایفا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، محمود قنبری امروز دوشنبه در  نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی استان  که در سالن کوثر استانداری برگزار شد با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید، جلوگیری از کاهش ارزش پولی ملی است ابراز کرد: این دولت توانست نرخ تورم 43 درصدی را به هشت درصد کاهش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی مثبت شدن تراز تجاری  را از دیگر توفیقات  دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: این دولت با یاری خداوند توانست رشد اقتصادی را به بالای پنج درصد برساند .

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه اشتغالزایی دستاورد مهم دیگر این دولت است ابراز کرد:  رونق کسب و کار ، کنترل تورم،  همچنین رشد اقتصادی از دیگر این موارد می باشد.

,

قنبری با اشاره به اهمیت سامانه بهین یاب عنوان کرد: این سامانه در ایجاد اشتغال همچنین فعالیت دوباره واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نقشی پررنگ را ایفا کرد.

,

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدها پرداخت شده است تصریح کرد: استان سمنان تاکنون در راستای اشتغالزایی و تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی اقدامات مثبت و مطلبوبی داشته است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه در سال 92 رشد اقتصادی ایران منفی 6.7  درصد بود اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست از کاهش ارزش پول ملی جلوگیری کرده و کنترل محسوسی در ثبات قیمت دلار داشته باشد.

,

محمود قنبری با بیان اینکه با هم افزایی مسوولان برنامه ها از دقت بیشتری برخوردار می شوند ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید برای تحقق هدف های پیش بینی شده خود تلاش بیشتری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه