اخبار داغ

گلایه های کارآفرین قروه ای از بی توجهی دولت به طرح های اقتصاد مقاومتی

چرا دولتمردان اجازه خام فروشی مواداولیه ما را می دهند؟ / اشتغال زایی برای 50 نفر با تسهیلات بسیج سازندگی

چرا دولتمردان اجازه خام فروشی مواداولیه ما را می دهند؟ / اشتغال زایی برای 50 نفر با تسهیلات بسیج سازندگی
کار آفرین قروه ای از بی توجهی دولت به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گلایه کرد و گفت: چرا دولتمردان اجازه می دهند مواد اولیه مورد نیاز ما به فروش برسد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، صمد حیدری کارآفرین قروه ای است که با ایجاد واحد تولید مصنوعات سنگ موفق شده است برای بیش از 50 نفر اشتغال مناسبی را ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مشکلات واحدهای تولید مصنوعات سنگ اظهار داشت: ما در سریش آباد این واحد مصنوعات سنگ را ایجاد کرده ایم که به صورت مستقیم هم اکنون 30 نفر در این واحد مشغول فعالیت هستند.

,

, ,

حیدری افزود: متاسفانه دولت هیچ گونه حمایتی از ما نداشته است و نه تنها از طرح ما که از هیچ کدام از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت نمی کند.

,

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده اند که باید از خام فروشی جلوگیری شود اما متاسفانه ما شاهد هستیم که همه روزه مواد اولیه تولید مصنوعات سنگ به صورت خام به فروش می رسد.

,

, ,

این کارآفرین قروه ای تصریح کرد: من می توانم با یک ماشین از این مواد اولیه برای 50 نفر اشتغال مناسبی ایجاد کنم و از طرفی با تولید مصنوعات سنگ ارزش محصول داخلی را نیز افزایش دهم اما متاسفانه با فروش این مواد به سودجویان چینی نه تنها اشتغال زایی کاهش می یابد بلکه پس از فرآوری همین محصولات باید با قیمتی کلان دوباره آن را خریداری کنیم.

,

وی به حمایت های سپاه پاسداران از اجرای این طرح اشاره نمود و گفت: تاکنون 600 میلیون ریال تسهیلات پروژه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه پاسداران شهرستان قروه و بسیج سازندگی برای این طرح اختصاص یافته است.

,

, ,

حیدری بیان داشت: تنها ارگانی که در سطح کشور به معنای واقعی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداشته است و از طرح هایی که در این جهت هستند حمایت می کند بسیج سازندگی و سپاه پاسداران است.

,

وی ادامه داد: من ابتدا تنها 17 کارگر داشتم اما با حمایت های سپاه پاسداران موفق شدم برای 30 نفر به صورت مستقیم و برای 20 نفر به صورت غیرمستقیم شغل مناسبی را ایجاد کنم.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه