اخبار داغ

بانوی کارآفرین قزوینی:

سالانه 30 میلیون تومان درآمد دارم/ مسئولان از کارآفرینان اقتصادمقاومتی حمایت کنند

سالانه 30 میلیون تومان درآمد دارم/ مسئولان از کارآفرینان اقتصادمقاومتی حمایت کنند
بانوی کارآفرین قزوینی عنوان کرد: با فراهم کردن شرایط لازم می‌توانیم از ظرفیت‌های خوب بانوان به ویژه در بخش هنر دستی بهره لازم را برد و منبع درآمدی را برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آمنه سیفی بانوی کار آفرین قزوینی در بخش دوخت کیف‌های چرمی در منطقه با وجود همه مشکلات، توانسته کالاهایی در این کارگاه تولید کند که مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


آمنه سیفی بانوی کارآفرین قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره شرایط کار یخود اظهار کرد: جرقه راه اندازی کارگاه تولیدات چرم دست دوز زمانی به ذهنم رسید که مغازه ای برای فروش کیف و کفش راه اندازی کرده بودم و فردی برای فروش کیف‌های خود به مغازه من مراجعه کرد. از آنجا که خود نیز علاقه مند به کارهای هنری بودم با گذراندن دوره‌های آموزشی مشغول به کار شدم. 

وی در ادامه افزود: هم اکنون تولیدات این کارگاه کوچک در شهر تهران و قزوین به فروش می‌رسد ضمن اینکه در کنار تولیدات چرم به دختران و زنان علاقه مند به این حرفه سنتی نیز آموزش می‌دهم. 

سود کم و کالای با کیفیت رمز موفقیت در تولید است
این کارآفرین قزوینی درباره میزان هزینه اولیه برای راه اندازی این کارگاه گفت: با حدود یک میلیون تومان سرمایه اولیه فعالیت خود را شروع کردم و دهم اکنون با توجه به سفارش کار، من و خواهرم در خانه مشغول کار هستیم و سرمایه اولیه را به 27 میلیون تومان افزایش داده ایم.

وی گفت: با همین کارگاه کوچک سالانه بطور میانگین حدود 30 میلیون تومان درآمد دارم که قصد دارم تولیدات این کارگاه را به نام خود به عنوان یک برند به ثبت برسانم. 

سیفی با اشاره به دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین افزود: هزینه‌های لازم برای فعالیت در این زمینه زیاد است که به عنوان یک اثر هنری دستی، مشتریان خاص خود را دارد و باید در زمینه بازاریابی نیز تلاش فراوانی صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: هرچند برای تولید مشتریان خاص خود را داریم اما با حمایت و پشتیبانی مسئولان و با حضور در نمایشگاه‌ها در جهت افرایش فروش تولید گام برمی‌داریم. 

این کارآفرین با اشاره به تولیدات این کارگاه گفت: هم اکنون انواع محصولات چرمی دست دوز شامل کیف، کمربند، کوله و دستبند با کیفیت بالا در این کارگاه تولید می‌شود و با توجه به سود کم و کیفیت، محصولات این کارگاه توسط قشرهای مختلف مردم خریداری می‌شود. 

به گفته وی، سود کم کیفیت بالای کالاهای تولیدی چرم‌های دست دوز در این کارگاه کوچک عامل موفقیت در این سال‌ها بوده است. 

این بانوی کارآفرین قزوینی در خصوص برنامه‌های آینده این کارگاه گفت: برنامه ریزی برای توسعه کارگاه و تنوع تولیدات از اولویت‌های کاری آینده است و در نظر دارم با تهیه چرخ‌های صنعتی بتوانم با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان تولیدات را به روز کنیم. 

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان در حمایت بیش از کارآفرینان حوزه اقتصاد مقاومتی شد و گفت: با فراهم کردن شرایط لازم می‌توانیم از ظرفیت‌های خوب بانوان به ویژه در بخش هنر دستی بهره لازم را برد و منبع درآمدی را برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست ایجاد کرد. 
انتهای پیام/

,
,  صبح قزوین,
,
,
,
, سود کم و کالای با کیفیت رمز موفقیت در تولید است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه