اخبار داغ

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

اطلاع رسانی راجع به عملکرد سه ساله دولت، از جمله برنامه های دهه فجر!

اطلاع رسانی راجع به عملکرد سه ساله دولت، از جمله برنامه های دهه فجر!
فرماندار ابرکوه گفت: با توجه به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در سی و چند سال گذشته یکی از برنامه های ایام دهه فجر، آگاهی بخشی نسبت به عملکرد دولت در سه سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه هماهنگی و اعلام برنامه های دهه مبارک فجر توسط دستگاه های اجرایی  با حضور مسئولین کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر، در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

در ابتدای این نشست سید نبی رسولی فرماندار شهرستان با بیان اینکه از روز پنجم تا 11 بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه فجر نامگذاری شده است، اظهار کرد: دستگاه هایی اجرایی و کمیته های مشخص شده باید فضا سازی مناسب را در سطح شهرستان انجام داده و برنامه های خود را جهت ارسال به مرکز استان ارائه نمایند.

,

رسولی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دهه فجر از جمله شکوهمندترین ایام در تاریخ ایران است و مردم سهم عمده ای در به ثمر رسیدن انقلاب بر عهده داشتند، محوریت برنامه ها نیز باید مردمی بوده و هدف همه مدیران اجرایی خدمت خالصانه به اقشار مختلف باشد.

,

وی با بیان اینکه کشور ایران با ظهور انقلاب اسلامی به وحدت و استقلال رسید، اذعان کرد: یکی از برنامه های دهه فجر اطلاع رسانی در رابطه با عملکرد دولت در سه سال گذشته می باشد که این مهم توسط مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین کمیته اطلاع رسانی دولت صورت خواهد گرفت.

,

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر به بیان برنامه های خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه