اخبار داغ

تدابیر جدید روسیه در برابر خطرات احتمالی؛

تشکیل بانک اطلاعاتی اثر انگشت مسافران خارجی

تشکیل بانک اطلاعاتی اثر انگشت مسافران خارجی
وزیر کشور روسیه، اظهار داشت که در حال برنامه ریزی برای ثبت اثر انگشت تمامی مسافران خارجی می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بر اساس خبری که از طرف خبرگزاری «ریا نووستی» منتشر شده، وزیر کشور روسیه اعلام نموده که وزیر امور  مهاجرت، «اولگا کریللووا»، در حال طرح ریزی برای گرفتن اثر انگشت از تمامی مسافران خارجی که به این کشور وارد می شوند، می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

کریللووا در مصاحبه خود با شبکه 24 روسیه عنوان کرده است: "در حال حاضر در حال آماده سازی طرح تغییرات قانون اساسی  هستیم و الزام سازی ثبت اثر انگشت مسافران را بررسی می نماییم، زمان تشکیل بانک اطلاعاتی اثر انگشت فرارسیده و این تنها مختص مهاجران کارگر نمی باشد بلکه، شامل تمامی مسافران خارجی می گردد".

,

گفتنی است، روسیه علت این تصمیم را شناسایی افراد وارد شده به کشور و همچنین ردیابی افراد برای مقابله با هر نوع خطر احتمالی عنوان داشته است.

,

لازم به ذکر است، بعد از ورود روسیه به مبارزه با تروریست ها و تکفیری ها، چندین بار از طرف داعش تهدید شده و احتمال می رود اقداماتی از سوی تکفیری ها، علیه مردم و دولت در این کشور صورت گیرد که دولت و سازمان های اطلاعاتی این کشور در صدد پیشگیری از هر نوع تهدید محتمل، از طرق مختلف برآمده اند که در صورت همکاری کشورهای منطقه، امکان تشکیل بانک اطلاعات جامع و عمکرد سریع تر و مؤثرتر در مقابله با تروریسم، میسر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه