اخبار داغ

مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی:

بانوان و جایگاه خطیرشان باید همیشه مورد توجه باشد/لزوم تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی

بانوان و جایگاه خطیرشان باید همیشه مورد توجه باشد/لزوم تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی
مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی گفت: 16 اسفند بعنوان روز قشر بسیج جامعه زنان نامگذاری شده است که باید نسبت به هر چه باشکوهتر و غنی برگزار شدن برنامه های این روز نهایت توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،صفیه محمودزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی با حضور مشاور امور بانوان ادارات برگزار شد، گفت: 16  اسفند به عنوان روزقشر بسیج زنان نام‌گذاری شده است، که برنامه‌های متنوع و باکیفیت در این روز برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

وی از تشکیل یک کمیته در این زمینه برای جمع‌آوری طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات بانوان فعال و فرهنگی خبر داد و افزود: با تعامل مشاور امور بانوان ادارات می‌توان تصمیمات مختلف و موثری در این زمینه اتخاذ کرد تا برنامه‌ها از کیفیت بالا برخوردار شود.

,

معاون فرهنگی جامعه بسیج زنان آذربایجان غربی با بیان اینکه نقش، جایگاه و مأموریت بسیج در سطح کشور تبیین شده است، یادآوری کرد: مشارکت بانوان بسیجی در جامعه به معنای واقعی کلمه حائز اهمیت است، زیرا می‌توان برنامه‎‌های موثری اجرا کرد.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته زن را در پیش‌رو داریم، بیان داشت: توجه به بانوان و پرداختن به جایگاه خطیر و تأثیرگذارشان نباید فقط به یک مدت کوتاه ختم شود و بعد به فراموشی بسپاریم.

,

محمودزاده با بیان اینکه موفقیت در کارها نیازمند وجود نگاه کارشناسی شده و عمیق است، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، همچنین باید برای تبیین الگوی زن مسلمان ایرانی گام برداشت.

,

وی با بیان اینکه برای تدوین برنامه‌های پیشنهادی و رسیدن به این هدف باید گام برداشت، اضافه کرد: در این زمینه از همکاری، همفکری و تعامل خواهران متعهد، مشاور امور بانوان سازمان و فعالان فرهنگی به طور قطع بی‌نیاز نیستیم.

,

معاون فرهنگی جامعه بسیج زنان آذربایجان غربی بر لزوم شناسایی و استفاده از بانوان موفق و مستعد در حوزه مطالعات زن و خانواده تأکید کرد و گفت: رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

,

محمودزاده بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در عصر کنونی تأکید کرد و افزود: از این ظرفیت عظیم باید به بهترین شکل استفاده شود، زیرا امروزه اقشار مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان بخشی از وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه