اخبار داغ

جمعیت‌شناسان آمریکا اعلام کردند:

سه برابر جمعیت روز تحلیف ریاست جمهوری علیه ترامپ تظاهرات کردند/ 470 هزار معترض فقط در واشنگتن

سه برابر جمعیت روز تحلیف ریاست جمهوری علیه ترامپ تظاهرات کردند/ 470 هزار معترض فقط در واشنگتن
این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا اصرار می‌ورزد این آمار و ارقام تماماً دروغ رسانه‌ای است و جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری 2017 یک رکورد در تاریخ آمریکا بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، کارشناسان جمعیت شناسی آمریکا اعلام کردند که تعداد شرکت‌کنندگان راهپیمایی اعتراضی بانوان در واشنگتن سه برابر بیشتر از تعداد افراد شرکت‌کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

بر اساس گزارش جمعیت شناسان دانشگاه متروپلتین منچستر انگلیس، تحلیل تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از مراسم تحلیف نشان می‌دهد که حدوداً 160 هزار تن در سخنرانی دونالد ترامپ در این روز شرکت کردند.

,

 

,

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، اما آمارها نشان می‌دهد که حداقل 470 هزار تن فقط در واشنگتن و در همان مکان مراسم تحلیف راهپیمایی کردند.

,

 

,

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز آمار شرکت‌کنندگان در تظاهرات بانوان علیه ترامپ در واشنگتن را بیش از نیم میلیون تن اعلام کرد.

,

 

,

در تصویر زیر می‌توانید روش علمی بکار برده شده برای تخمین جمعیت در روز مراسم تحلیف اوباما، ترامپ و روز راهپیمایی زنان را ببینید. محققان در این روش با استفاده از تصاویر هوایی از زوایای مختلف، هر منطقه با 2.5 نفر در هر متر مربع را جداسازی کردند. این روش در سرشماری تعداد افراد حاضر در مراسم تحلیف ترامپ نیز بکار برده شده بود.

,

 

,

, ,

مقایسه علمی جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تحلیف اوباما، ترامپ و راهپیمایی بانوان

, مقایسه علمی جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تحلیف اوباما، ترامپ و راهپیمایی بانوان,

 

,

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا اصرار می‌ورزد که این آمار و ارقام تماماً دروغ رسانه‌ای است و جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری 2017 یک رکورد در تاریخ آمریکا بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه