اخبار داغ

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد خبر داد؛

لزوم فراهم نمودن شرایط جهت استخدام در ادارات خلیل‌آباد

لزوم فراهم نمودن شرایط جهت استخدام در ادارات خلیل‌آباد
رئیس شورای شهر خلیل‌آباد گفت: باید شرایط فراهم شود تا جوانان خلیل‌آبادی نیز بتواند در آزمون‌های استخدامی برای ادارات شهرستان تنها با همشهریان خود رقابت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زیبایی، رئیس شورای شهر خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: قریب به 13 سال از ارتقاء بخش خلیل‌آباد به شهرستان می‌گذرد و با تمام این وجود هنوز تعدادی از ادارات در این شهرستان مستقر نشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه اداراتی هم مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: در طی این سال‌ها جوانان زیادی تحصیلات عالی خود را گذرانده و امید زیادی به‌کارگیری در ادارات سطح شهرستان دارند و مطمئناً این انتظار به‌جا و درست است.

,

زیبایی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه شرایط استخدام جوانان خلیل‌آبادی در ادارات شهرستان آماده نیست، تصریح کرد: در تمامی آزمون‌های استخدامی برگزارشده جهت پست‌های بلا تصدی و موردنیاز ادارات خلیل‌آباد متقاضیان شهرهای هم‌جوار و گاها استان خراسان رضوی نیز به‌عنوان بومی محسوب شده و در شرایط برابر اقدام به رقابت و آزمون با جوانان خلیل‌آبادی شرکت‌کننده در آزمون می‌کنند.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه شرایط تحصیل برای دانش آموزان خلیل‌آبادی با اکثر شهرهای هم‌جوار و استان متفاوت است، اذعان کرد: گواه این ادعا منطقه بندی است که در هنگام کنکور سراسری صورت می‌گیرد.

,

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد در پایان تأکید کرد: مسئولان شهرستان اعم از فرماندار و زیرمجموعه و همچنین نماینده مردم شهرستان در خانه ملت به جد این موضوع را پیگیری و به نتیجه رسانند تا حداقل در هنگام برگزاری آزمون استخدامی برای ادارات شهرستان خلیل‌آباد به هر شکلی شرکت‌کنندگان همشهری ما در اولویت باشند و انشاء الله جوانان محصل شهرمان به خواسته و حقشان برسند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه