اخبار داغ

فرمانده بسیج عشایری اصلاندوز خبر داد؛

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در اصلاندوز

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در اصلاندوز
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اصلاندوز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،"محرم بنیادی" صبح امروز دوشنبه ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت:مایه اتکا و قدرتمندی مردم در این کشور ارزش‌های دینی و اتکال به خداوند است و برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در واقع تجدید بیعت ملت با اسلام، امام راحل، مقام معظم رهبری و همه ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی با بیان اینکه توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلای مرهون خون شهدا، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، تلاش مسئولین و شکیبایی ملت است افزود:دشمنان این ملت قصد دارند با ایجاد تفرقه و سیاه نمایی مردم را از انقلاب مایوس کنند که لازم است همه ما با تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری و در سایه اتحاد و همدلی نقشه شوم دشمنان و استکبار را نقش بر آب کنیم.

,

فرمانده ناحیه عشایری گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و تجلی وحدت در نظام جمهوری اسلامی است.

,

بنیادی با اشاره به اینکه امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند گفت:بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

,

وی در ادامه از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در اصلاندوز خبر داد و گفت:حوزه‌های مقاومت و کانون‌های اقشاری برنامه‌های مختلفی را در دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده و برگزار خواهند کرد.

,

بنیادی در پایان بر حضور پرشکوه و همه جانبه مردم و مسئولان در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کرد و اظهار داشت:در طول ایام دهه فجر برنامه هایی همچون دیدار کارکنان سپاه و بسیجیان با امام جمعه اصلاندوز،نواختن زنگ انقلاب و برگزاری صبحگاه مشترک بسیج در مدارس،عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان،افتتاح پایگاههای مقاومت، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی،برگزاری عملیات نورافشانی در شب  22 بهمن و نشست‌های روشنگری و بصیرتی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه