اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان قم:

احتمال بارش در اواخر هفته/ آسمان قم ابری همراه با بارش پراکنده است

احتمال بارش در اواخر هفته/ آسمان قم ابری همراه با بارش پراکنده است
کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه حداقل دمای 4درجه زیر صفر را صبح چهارشنبه را داریم، گفت: آسمان قم تا پایان هفته ابری و نیمه ابری همراه با بارش پراکنده می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار  فرهنگ نگار با اشاره به وضعیت هوا در هفته پیش رو، اظهار داشت: برای امروز وضعیت هوا ابری ونیمه ابری در پاره ای ازنقاط بارش پراکنده را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: حداقل دمایی که صبح امروز رخ داد 2درجه بالای صفر رسید و پیش بینی می کنیم حداکثر دمای هوای امروز به 12درجه بالای صفر برسد.

,

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه فردا وضعیت هوا نیمه ابری است، گفت: در ساعات صبح فردا افزایش ابر و احتمالا بارش پراکنده در برخی از مناطق استان را پیش بینی می کنیم.

,

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم که دمای هوا برای فردا به 10درجه بالای صفر برسد و کمینه فردا سه درجه زیر صفر خواهد بود.

,

صبوری با اشاره به اینکه روز چهارشنبه وضعیت هوا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد می باشد، خاطرنشان شد: پیش بینی می شود که حداکثر دمای روز چهارشنبه 12درجه بالای صفر و حداقل دما 4درجه زیر صفر خواهد بود.

,

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه اکثر بارش های در ارتفاعات می باشد، تصریح کرد: پنج شنبه و جمعه سامانه بارشی به کشور واردمی شود که امیدواریم استان قم را هم تحت تاثیر قرار دهد و بارش ها از اواخر هفته شروع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه