اخبار داغ

توزیع ۲۰۰دست لباس گرم در حاشیه شهر زاهدان

توزیع ۲۰۰دست لباس گرم در حاشیه شهر زاهدان
در حالی امروز شهروندان زاهدانی شاهد اولین بارش باران زمستانی در شهر بودند که فرماندار زاهدان اقدام به توزیع ۲۰۰دست لباس گرم در حاشیه شهر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاهدانه، بارش رگباری باران در شهرستان زاهدان و بارش اولین باران زمستانی در این شهر علاوه بر خوشحالی مردم، موجب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در برخی از نقاط شهرستان شده است بگونه ای که در برخی از نقاط حاشیه شهر مردم در حال جمع آوری آب از روی پشت بام خانه هایشان هستند.
در این راستا فرماندار زاهدان اقدام به توزیع 200 دست لباس گرم بین نیازمندان در حاشیه شهر کرد.
مجتبی خانجانی در گفت وگو با خبرنگارما اظهار داشت: این البسه در بین مردم حاشیه شیرآباد، مولوی، رسالت و پیربخش در زاهدان و مردم نیازمند بخش کورین توزیع شد.
وی در خصوص جزئیات این خبر گفت: لیست خانواده های محروم و نیازمند زاهدان و کورین توسط سرپرست دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری زاهدان و بخشدار کورین به فرمانداری اعلام و توزیع لباس ها میان بانوان خودسرپرست، بی سرپرست، زندانی و نیازمند انجام شد.
گفتنی است ادامه روند این کار در حالی تا فردا ظهر در شهرستان زاهدان و در خیابان های شیرآباد، پیربخش و دانشجو ادامه خواهد شد که ۱۰۰دست بلوز و شلوار بافت نیز، امروز برای توزیع در بین اقشار نیازمند به بخش کورین فرستاده شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه، ,
,
, خبرنگارما,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه