اخبار داغ

رئیس کل دادگستری کرمان خبرداد؛

صلح وسازش 58درصدی در پرونده های شورای حل اختلاف جنوب کرمان

صلح وسازش 58درصدی در پرونده های شورای حل اختلاف جنوب کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر به جنوب کرمان بر استفاده از ظرفیت سران طوایف،ریش سفیدان و روحانیت در صلح وساش دعاوی و اختلافات خانوادگی در این مناطق تاکید کرد و از افزایش ۵۸درصدی پرونده های قابل مصالحه در شوراهای حل اختلاف شهرستان قلعه گنج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از رودبار ما، موحد،رئیس کل دادگستری کرمان و جمعی از معاونین ایشان روزگذشته به شهرستان های جنوب استان سفر کردند و دراین سفر از حوزه های قضایی این شهرستانها بازدید کردند و کلنگ احداث دادگستری رودبارجنوب و قلعه گنج را برزمین زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر استفاده از ظرفیت سران طوایف،ریش سفیدان و روحانیت در صلح وساش دعاوی و اختلافات خانوادگی در مناطق جنوب وشرق استان کرمان تاکید کرد وافزود: 58درصد پرونده های قابل مصالحه در شوراهای حل اختلاف شهرستان قلعه گنج به صلح وسازش منجر شده است.

,


یدالله موحد در جلسه با مسئولان،سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان قلعه گنج که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید اظهار داشت: طی 9ماه گذشته هزار و 712 فقره پرونده وارد شورهای حل اختلاف این شهرستان شده است.

,
,


وی ایجاد صلح وسازش را امری ارزشمند و خداپسندانه دانست و افزود:طی 9ماه ی گذشته هزار و 155فقره پرونده قابل صلح وسازش به شعب شوراهای حل اختلاف قلعه گنج وارد شده است که از این تعداد 665پرونده به صلح وسازش انجامیده است.

,
,


این مقام ارشد قضائی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از وظایف حاکمیت استقرار امنیت و عدالت است،اظهار داشت:دستگاه قضائی با تمام توان در جهت تحقق عدالت وامنیت در جامعه تلاش می نماید وبا کسانی که امنیت وآرامش مردم را برهم می زنند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد.

,
,


رئیس شورای قضایی استان کرمان با بیان اینکه امنیت بستر و زیرساخت اقدامات فرهنگی اقتصادی و غیره... در جامعه است تصریح کرد: سیستم قضایی با دقت مباحث امنیتی را رصد می نماید و اجازه نخواهیم داد افراد شرور احساس آرامش کنند.

,
,


وی گفت:ارایه و توسعه خدمات قضایی در مناطق جنوب و محروم استان کرمان یکی از دغدغه های مدیریت دادگستری استان است واقدامات خوبی از سوی قوه قضاییه برای توسعه دستگاه قضایی در مناطق محروم و جنوب و شرق استان در حال انجام است.

,
,


وی رویکرد دستگاه قضایی استان را جذب بومی قاضی برای مناطق محروم برشمرد وخاطرنشان کرد:ازتحصیل کرده های مناطق محروم برای تکمیل کادر قضایی واداری همان مناطق استفاده خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه