اخبار داغ

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

آمریکا در برجام 16 مرتبه به ملت ایران خیانت کرد/ این کشور با برجام سایر کشورها را بر علیه ایران تحریک کرد

آمریکا در برجام 16 مرتبه به ملت ایران خیانت کرد/ این کشور با برجام سایر کشورها را بر علیه ایران تحریک کرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در برجام، 16 مرتبه به ملت ایران خیانت کرده و بر خلاف وعده هایشان رفتار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دشمنانی قسم خورده دارد که با گذشت 37 سال از عمر انقلاب،نه تنها این دشمنی ها کاهش نیافته بلکه افزایش نیز پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی با بیان این که در دهه اخیر، نوع دشمنی های دشمن و تاکتیک آن فرق کرده است،تصریح کرد:بعضی مواقع دشمن از روش های دیپلماسی استفاده می کند.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به دشمنی های آمریکا و همچنین قضیه برجام،خاطرنشان کرد:آمریکایی ها تاکنون 16 مرتبه در قضیه برجام بر خلاف قول هایشان در برابر ملت ایران رفتار نموده اند و سایر کشورها را نیز به مبارزه علیه ایران تحریک نموده اند.

,

نقوی حسینی با تاکید بر این که دشمن همواره دشمن است،یادآور شد:عقل سلیم حکم نمی کند که ما چشم به دست دشمن بدوزیم و نابخردانه رفتار نمائیم.

,

وی ضمن اشاره به شماری از موفقیت های ملت ایران،عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب در راس این نظام وجود دارد که باید این سرمایه بزرگ و الهی را قدر بدانیم.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که همه ما باید در تمامی امور،از مقام عظمای ولایت الگو بگیریم،ابراز کرد:نباید منتظر باشیم که دشمن ما را مدیریت کرده و توسعه ببخشد.

,

 

,

نقوی حسینی ادامه داد: امروز به برکت وجود رهبر عالیقدر،نام جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است که باید به آن افتخار کنیم.

,

 

,

وی با بیان این که وجود مردم مقتدر،بصیر،هوشمند و ولایتمدار در کشور مایه افتخار همه ما است،اذعان داشت:اینها همه ظرفیت است که باید به نحو احسنت از آن استفاده گردد.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این که در آستانه دهه فجر قرار داریم،افزود:ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است که باید به گونه ای در جامعه رفتار کنیم که مدیون آنان نباشیم.

,

 

,

نقوی حسینی در ادامه صحبت هایش به فعالیت نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:خوشبختانه این استان،نمایندگانی بسیار متعهد و امین به مجلس فرستاده و همه آنان و بویژه حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در شرایط حساس انقلاب اسلامی؛مبادرت به تصمیم گیری های انقلابی می کنند که به آن افتخار می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه