اخبار داغ

اعتراض شهروندان مشگین‌شهری به عدم اصلاح و بازگشایی معابر + تصاویر

اعتراض شهروندان مشگین‌شهری به عدم اصلاح و بازگشایی معابر + تصاویر
برخی از معابر پرتردد شهر به علت افزایش ترافیک و نبود مسیر مناسب برای رفت و آمد موجبات نارضایتی عمومی را به همراه داشته و از شهردار مشگین‌شهر خواستار رفع این مشکل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، هرچند توسعه شهرستان مشگین‌شهر به مرور زمان بوده و اکنون به بزرگترین شهرستان استان اردبیل تبدیل شده است اما این توسعه در طول سال‌های گذشته بدون توجه به طرح تفصیلی و به صورت غیر اصولی بوده و همین مسئله موجب رنجش مردم این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

از جمله مشکلاتی که مردم مشگین‌شهر با آن درگیر هستند وضعیت برخی از کوچه‌ها و خیابان‌هاست که رفت و آمد را برای اعضای محله یا خودروهای عمومی مختل کرده است و به عبارتی موجب رنجش مردم شده است در حالی که طبق طرح تفصیلی در صورت اصلاح این نابسامانی، مردم به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند امورات جاری خود را انجام دهند.

,

 

,

به عنوان مثال در خیابان دانشگاه رفت و آمد به علت وجود دانشگاه آزاد افزایش یافته است اما این مسیر به علت کم عرض بودن خیابان با مشکل ترافیک مواجه بوده است چرا که دانشجویان به علت نبود پارکینگ مجبور هستند خودروهای شخصی خود را در کنار خیابان پارک کنند و این امر موجب اختلال در رفت آمد عمومی می‌شود در حالی که دانشگاه آزاد با ایجاد پارکینک مناسب می‌تواند این مشکل را تا حدودی حل کند.

,

 

,

علاوه بر آن در این خیابان برخی مناطق طبق طرح تفصیلی شهر نیاز به عقب نشینی دارد یا به عبارتی برخی از واحدهای مسکونی طبق طرح تفصیلی شهر اقدام به اصلاح و عقب کشی واحدهای مسکونی کرده و معابر بازگشایی شده اما چند واحد دیگر که تعداد آن‌ها محدود نیز هست هنوز از این طرح استقبال نکرده و وضعیت معابر در این مسیر همچنان در نابسامانی است لذا لازم است شهردار مشگین‌شهر در این راستا وارد میدان شده و با رایزنی این مسیر را بازگشایی و اصلاح کند تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی، زمینه اصلاح و زیبا سازی مسیر را فراهم کند.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، علاوه بر خیابان دانشگاه آزاد محله‌هایی دیگری نیز همچون مسیر میدان شبیه، کوچه بلال و ... وجود دارند که موجبات اعتراض اعضای محل را فراهم کرده است.

,

 

,

به عنوان مثال در کوچه بلال که کوچه برق و خیابان ابوذر را به هم وصل می‌کند به علت حضور پزشکان در کوچه برق، رفت و آمد نیز در این مسیر نیز زیاد است و در کنار آن مجتمع بزرگی در 4 بلوک احداث شده که بالغ بر 60 واحد مسکونی در آن قرار گرفته اما متاسفانه به علت عدم اجرای طرح تفصیلی و عقب نشینی موجب شده است این 60 واحد در رفت و آمد با مشکل مواجه شوند به طوری که این 60 واحد از یک پارکینگ استفاده می‌کنند که خروج از آن به سختی انجام می‌گیرد و یا به علت پارک در مقابل پارکینیگ خروج از ان غیر ممکن می‌شود در حالی که با برداشته شدن یک دیوار این معبر نیز بازگشایی شده و مردم می‌توانند به راحتی در این مسیر تردد داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه