اخبار داغ

سرمایه گذاران بومی با سرمایه گذاری در مهدیشهر اشتغال را رونق دهند

سرمایه گذاران بومی با سرمایه گذاری در مهدیشهر اشتغال را رونق دهند
جوانان مهدیشهری با تاکید بر حمایت مسئولین از سرمایه گذاران، خواستار سرمایه گذاری افراد بومی در مهدیشهر شدند تا رونق اقتصادی و اشتقال جوانان در شهر فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، سرمایه گذاران بخش خصوصی نقش مهم و اساسی در رونق اقتصادی جامعه دارند و اگر حمایت شوند می توانند بازوی مهم دولت باشند.  برهمین اساس یکی از عوامل توسعه و رشد اقتصادی مهدیشهر ورود سرمایه گذاران در عرصه های مختلف است و از همین حیث بسیاری از مردم مهدیشهر توقع دارند سرمایه گذاران در این شهر ورود پیدا کرده و با سرمایه گذاری، کسب و کار و اقتصاد شهر را رونق دهند. در گفتمان یکی از گروههای فضای مجازی به همین مسائل پرداخته شد و جوانان مهدیشهری توقع خود را از سرمایه گذاران بومی بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

آنها خواستار فعالیت جدی تر سرمایه گذاران بخش خصوصی در مهدیشهر شدند که اگر اگر کارخانه های تعطیل شده را راه اندازی کنند وضعیت اقتصادی شهر بهتر و بیکاری جوانان کاهش می یابد.

,

مهدیشهری ها همچنین حمایت مسئولین از سرمایه گذاران بومی را خواستار شدند که سرمایه گذاران در مناطق دیگر سرمایه گذاری نکنند و در شهر به این فعالیت مشغول شوند چرا که اگر جوانان درشهر خودشان مشغول بکار شوند از مهاجرت آنان به شهرهای دیگر جلوگیری به عمل می آید.

,

برخی دیگر تاکید داشتند که نباید برای سرمایه گذاران بومی مانع تراشی شود تا کارخانه پاکریس را راه اندازی نمایند و عده ای از جوانان از بیکاری رهایی یابند.

,

شهروندان مهدیشهری همچنین اذعان کردند: اگر سرمایه گذاری در شهر کاری انجام دهد ایثار وفداکاری کرده است و باید حمایتش کنیم وقدردان باشیم. باید برای توسعه صنعت گردشگری به سرمایه گذاران کمک کنیم تا با حضور توریست وگردشگر برای عده ای از جوانان شغل ایجاد شود.

,

آنها از سرمایه گذاران خواستند از ظرفیت جوانان مهدیشهری استفاده نمایند و اولویت اشتغال را به افراد بومی بدهند.

,

مهدیشهری ها دعوت مسئولین شهرستان از سرمایه گذاران را مهم دانستند که با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان وتشویق از طرف دولت، به رفع بیکاری کمک می شود.

,

برخی ها هم گفتند: مسئولین نباید انگیزه را در سرمایه گذار از بین ببرند و از طرفی هم باید با اعتماد سازی مردم را تشویق کنند تا پولشان را از بانکها بیرون بیاورند ووارد چرخه اقتصاد نمایند.

,

آنها تاکید کردند: در کاری که سرمایه گذاری می شود ومحصولی تولید می شود باید حمایت دولت باشد و بازار فروش آن محصول گرم باشد تا حقوق کارگران تامین شود.

,

مهدیشهری ها همچنین از سرمایه گذارانی که تاکنون در شهر مهدیشهر سرمایه گذاری کرده و کمک زیادی به راه اندازی اقتصاد شهر داشته اند قدردانی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه