اخبار داغ

با پیش‌بینی افزایش نفت آمریکا

قیمت نفت به بشکه‌ای ۵۵ دلار کاهش یافت

قیمت نفت به بشکه‌ای ۵۵ دلار کاهش یافت
قیمت نفت امروز در بازارهای جهانی به علت تأثیرگذاری چشم‌انداز افزایش تولید نفت آمریکا بر بازار کاهش یافت و بشکه‌ای 55.30 دلار فروخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات امروز پس از 3 جلسه افزایش به علت چشم‌انداز افزایش تولید نفت آمریکا که بر بازار تاثیر گذاشته است، کاهش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرکت بیکر هیوز، بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی در جهان روز جمعه اعلام کرد شرکت‌های انرژی آمریکا هفته گذشته، بیشترین تعداد دکل حفاری در تقریبا 4 سال گذشته را برای تولید بیشتر فعال کردند. حفاران آمریکایی 29 دکل را در هفته منتهی به 20 ژانویه فعال کردند که تعداد دکل‌های فعال نفتی این کشور به بیش از 551 دکل رسید که این رقم بیشترین میزان از نوامبر 2015 به شمار می‌رود.

,

تولید نفت آمریکا از نیمه سال 2016 تاکنون بیش از 6 درصد افزایش یافته است هرچند که هنوز 7 درصد کمتر از رکورد بی‌سابقه در سال 2015 است. همچنین از سطح تولید در اواخر سال 2014 ، زمانی که تولید زیاد نفت آمریکا سبب کاهش قیمت نفت شد، کمتر است.

,

هر بشکه نفت خام آمریکا با 26 سنت کاهش 52.96 دلار فروخته شد. نفت برنت نیز با 19 سنت کاهش 55.30 دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

,

قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات با پشتوانه کاهش تولید اوپک و دیگر تولیدکنندگان افزایش یافت. در حال حاضر، کاهش تولیدهای تولیدکنندگان نفت و تضعیف ارزش دلار مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها می‌شود.

,

وزرای انرژی تولیدکنندگان نفت دیروز اعلام کردند که کشورهای اوپک و غیراوپک برای کاهش تولید نفتشان در یک دهه گذشته با چنین توافق، شروع قوی داشتند.

,

عربستان اعلام کرده است تاکنون 1.5 میلیون بشکه نفت از 1.8 میلیون بشکه نفت در روز مورد توافق از بازار خارج شده است.

,

جفری هالری، تحلیلگر ارشد بازار در سنگاپور گفت: «نفت در یک محدوده در حال معامله است.»

,

«در میان مدت خارج شدن از این محدوده برای نفت دشوار خواهد بود. هر چه قیمت نفت بالا رود، حفاران نفت شیل فعالیتشان را بیشتر می‌کنند.»

,

وانگ تو، تحلیلگر رویترز گفت از نظر فنی، قیمت نفت برنت ممکن است به 56.55 دلار در هر بشکه برسد چراکه سطح 55.43 را رد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه