اخبار داغ

مدیرعامل امور آب و فاضلاب شهری دامغان :

آسفالت ریزی شهرک گلستان دامغان تا آخر هفته انجام می شود

آسفالت ریزی شهرک گلستان دامغان تا آخر هفته انجام می شود
مدیرعامل امور آب و فاضلاب شهری دامغان گفت: تا پایان هفته جاری عملیات آسفالت ریزی انجام می شود که ما از صبر و شکیبایی همشهریان محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ بعد از تماس های مکرر چندین نفر از اهالی محترم بلوار یاسمن شمالی شهرک گلستان دامغان با تیتریک مبنی بر حفاری یک ماهه آبفای دامغان ، به پیگیری این موضوع پرداختیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ,

فوادیان یکی از اهالی این شهرک به خبرنگار ما گفت : حدود یک ماهی است که از حفاری اداره آب و فاضلاب شهری دامغان می گذرد که تاکنون هیچ اقدامی در جهت آسفالت و بهسازی مسیر نشده است .

,

وی با بیان اینکه این حفاری مشکلاتی را برای اهالی بوجود آورده است عنوان کرد : چند شب گذشته بود که یک دستگاه خودروی سواری در این محل افتاد و آسیب دید.

,

تیتریک در تماس تلفنی با مدیرعامل امور آب و فاضلاب شهری دامغان جویای علت این حفاری شد که وی اظهار داشت : در این منطقه عملیات توسعه جمع آوری شبکه فاضلاب شهری انجام شده است.

,

علیرضا مطهری نژاد افزود : بعد از اتمام این عملیات و انجام زیرسازی های لازم ، از طرح و بلوار به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دامغان و شهرداری بازدید های لازم انجام شد.

,

وی عنوان کرد : برای پر و تکمیل این حفاری ، از شفته آهک استفاده شده که بدلیل برودت هوا و فصل زمستان ، خشک شدن آن به طول انجامیده است زیرا در صورتی که زیرسازی تکمیل و خشک نشود ، آسفالت ریزی قابل انجام نیست.

,

مدیرعامل امور آب و فاضلاب شهری دامغان با بیان اینکه حال زمان و شرایط آسفالت ریزی رسیده است تصریح کرد : تا پایان هفته جاری عملیات آسفالت ریزی انجام می شود که ما از صبر و شکیبایی همشهریان محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم.

,

مطهری نژاد یادآور شد : پروژه فاضلاب شهری در دو فاز شامل تکمیل تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب است که تاکنون اعتبار مورد نیاز برای تکمیل تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۵۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

, .,

وی در خاتمه توضیح داد : یکی از مشکلات پروژه فاضلاب شهری دامغان این است که این طرح تاکنون به بخش خصوصی واگذار نشده و این مهم شاید یکی از دلایلی باشد که طرح فاضلاب دامغان تا این میزان به طول انجامیده است . از سوی دیگر اما دلیل عدم واگذاری به بخش خصوصی را می‌توان در عدم تمایل ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی دانست چراکه امروز برخی سرمایه‌داران ترجیح می‌دهند پول‌های خود را به بانک‌ها بسپارند تا دچار ریسک ضرر نشوند.

, .,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه