اخبار داغ

اخبار کوتاه انتظامی در زاهدان؛

کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی یک تبعه بیگانه در زاهدان/ کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته

کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی یک تبعه بیگانه در زاهدان/ کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک تبعه بیگانه در زاهدان خبر دا د و گفت: این فرد به بهانه واردات خودرو های خارجی، 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاهدانه، این پایگاه خبری اقدام به انتشار اخبار کوتاه انتظامی در سطح شهرستان زاهدان کرد.

کلاهبرداری به بهانه واردات خودروی خارجی
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان پیش از طهر امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه از کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی یک تبعه بیگانه در زاهدان خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه دو تبعه بیگانه و سودجو با تاسیس یک شرکت تجاری در زاهدان و به بهانه ورود خودرو های لوکس خارجی به داخل کشور، طی چند مرحله اقدام به کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی از یکی از شهروندان کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اشاره به پایش های تخصصی ماموران پلیس گفت: این افراد کلاهبردار پس از دریافت وجه نقد از شاکی، متواری شده بگونه ای که تلاش یگان های اطلاعاتی برای شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران پلیس، یکی از متهمان را در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
ملاشاهی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات کارآگاهان پلیس به انجام کلاهبرداری با همکاری همدستش اعتراف کرد، ادامه داد: تلاش های گسترده پلیس برای دستگیری متهم دیگر همچنان ادامه دارد.

کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته
در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان نیز از اجرای طرح های مختلف انتظامی و کاهش 14 درصدی وقوع سرقت ها در دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و مبارزه با قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی طرح برخورد با این افراد با استفاده از توان یگان های مختلف انتظامی شهرستان زاهدان در سطح حوزه اجرا شد.
سرهنگ علی عارف نژاد از سرقت های مسلحانه به عنوان یکی از جرائمی یا دکرد که تاثیر بسیار زیادی دراحساس امنیت اجتماعی دارد.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: با اجرای برنامه های تدوین شده و حضور محسوس و نامحسوس یگان های انتظامی، وقوع این سرقت ها در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 67درصد کاهش داشته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه، ,
,
, کلاهبرداری به بهانه واردات خودروی خارجی,
,
,
,
,
,
, کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه