اخبار داغ

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

کوهنوردان فردیسی قله های سکه نو و پیله پا را در می نوردند

کوهنوردان فردیسی قله های سکه نو و پیله پا را در می نوردند
محمود بهروزی پیرسلطان رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه صعود یک روزه به قله سکه نو و پیله پا در دستور کار هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بهروزی پیرسلطان رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس روز دوشنبه در گفتگو با فردیسان ازبرنامه صعود هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس در دهه مبارک فجر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در این خصوص گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه صعود یک روزه به قله سکه نو و پیله پا در دستور کار هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس قرار دارد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام  تا ۱۰ بهمن ماه به هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس مراجعه نمایند.

,

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس گفت: حداقل مدرک مورد نیاز جهت ثبت نام در این دوره کارآموزی کوه پیمایی می باشد.

,

وی در پایان اجرای این برنامه  را باعث ایجاد انگیزه برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش و نهادینه کردن ورزش درمیان تمام اقشار و رده های سنی جامعه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا عموم مردم با شرکت در برنامه های ورزشی سلامت  روح و جسم خود را تضمین نمایند.

,

شایان ذکر است قله سکه نو  با ارتفاع ۳۹۰۰ متر در سلسله ارتفاعات البرز مرکزی در حاشیه شرقی آبادی وارنگرود و شمال آبادی ولایت رود قرار دارد و قله پیله پا با ارتفاع ۳۰۰۹ متری در ارتفاعات شهرستان کرج ،روستای آتشگاه ،جاده روستای دروان  قرار دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه