اخبار داغ

حل گوشه ای از مشکلات کشاورزان:

آغاز عملیات جاده بین مزارع حومه شهر ماهنشان +تصاویر

آغاز عملیات جاده بین مزارع حومه شهر ماهنشان +تصاویر
عملیات بازگشایی جاده بین مزارع حومه ماهنشان با حضور جمعی از مسئولین اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، عملیات جاده بین مزارع حومه شهر ماهنشان با حضور مجتبی نوری فرماندار ماهنشان،رسولی بخشدارمرکزی،رستمی رئیس جهادکشاورزی شهرستان،خلیلی رئیس اداره راه شهرستان،سعادتی رئیس اداره برق ماهنشان و همچنین با حضور جمعی از کشاورزان شروع گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

این جاده از آلمالوچای ماهنشان شروع  و پس از گذر از بالای نهرانزلی چمی، پمپاژشماره ۱ ماهنشان؛ سیلاب سهلالی؛ و از بالای نهر آرپا چمی ادامه یافته  و از بالای موسی چمی  و نهر قره چم  در تقاطع با جاده آسفالت ماهنشان به ینگجه به اتمام می رسد.

,

این جاده  بین مزارع  و باغات ماهنشان به طول حدود ۶ کیلومتر بوده که  به عرض ۸ متر بازگشایی شد که عرض ۶ متر آن مخلوط ریزی و زیرسازی سازی خواهد شد.

,

جاده بین مزارع ماهنشان از بین باغات زردآلو ، سیب، انگور ماهنشان عبور کرده و حدود ۹۰ درصد واحدهای  پرورش ماهی های مجوزدار حومه شهر ماهنشان که در حاشیه این جاده واقع شده اند. را پوشش می دهد.

,

این طرح با اعتبار ۳۴۵ میلیون تومان اجرا خواهد شد که از این مبلغ طبق قانون ۳۰ درصد با مشارکت مردم به مبلغ  ۸۰ میلیون تومان تامین شده و ۲۶۵میلیون تومان  از اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.

,

فرماندار ماهنشان در این مراسم اعلام کرد که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید با تمام توان درجهت حل مشکلات مردم تلاش می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه