اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

بسیج دانش‌آموزی؛ قرارگاه فرهنگی تربیت نسل انقلابی در مدرسه/ دانش‌آموز «متدین انقلابی» مرعوب و واداده نمی‌شود

بسیج دانش‌آموزی؛ قرارگاه فرهنگی تربیت نسل انقلابی در مدرسه/ دانش‌آموز «متدین انقلابی» مرعوب و واداده نمی‌شود
سرگرد ادیب گفت: دانش آموزان کشور اسلامی ایران، باید افسران جنگ نرم با هویت متدین انقلابی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج امیدان کلان‌شهر اصفهان در سالن کوثر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: کتاب کار فعالیت دانش‌آموزی بسیجیان توسط فرهنگیان تهیه‌شده است و راهنمای فعالیت فرماندهان واحدهای امیدان سراسر کشور قرار گرفته است.

سرگرد پاسدار محمد ادیب با بیان اینکه اصفهان در این زمینه الگو هستند، گفت: در سال 1375 قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش‌آموزی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وی با اشاره به حضور 550 هزار اعزام دانش‌آموز در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضورداشته‌اند، خاطرنشان کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب تقدیم شده است و استان اصفهان نیز سهم پنج هزار و 500 شهید در این زمینه داشته است و نقش تأثیرگذاری را در جنگ داشته‌اند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه بسیج امیدان مورد استقبال عموم مردم قرارگرفته است، گفت: پس از جنگ سخت، کشور در برابر تهدیدات متنوع دشمن قرارگرفته است، رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند آمریکا از رشد انقلابی دانش آموزان بیمناک است.

ادیب، تربیت دانش آمور با هویت انقلابی را وظیفه امروز عنوان و تصریح کرد: دانش‌آموز بسیجی انقلابی با حضور خود می‌تواند در برابر تهدیدات دشمنان با اعتمادبه‌نفس ایستادگی کنند.

وی ویژگی دانش‌آموز با هویت انقلابی را پرانگیزه، امیدوار، بافکر و اندیشه‌ورز، باایمان و متدین، دارای اعتمادبه‌نفس و شجاع بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه ما استقلال کشور را به‌آسانی به دست نیاورده‌ایم، خاطرنشان کرد: هویت انقلابی ما اجازه نمی‌دهد در برابر نقشه‌های شوم استکبار کوتاه بیاییم درصورتی‌که در کشوری مثل ژاپن مرعوب آمریکا هستند.
ادیب با اشاره به تحریم‌های بی‌رحمانه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایستادگی باصلابت و پیشرفت‌های روزافزون کشور نشان از بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها و روحیه انقلابی جوانان ما دارد.

وی تصریح کرد: نباید فرزندان ما تحت تأثیر سبک زندگی غرب قرار بگیرند چراکه آن‌ها را واداده در برابر آن‌ها می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دانش آموزان کشور باید افسران جنگ نرم با هویت انقلابی باشند.

ادیب تأکید کرد: بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یک تشکل متدین و امین باید نقش قرارگاه فرهنگی در مسیر تربیت نسل انقلابی در مدرسه را ایفا کند.

وی بابیان اینکه هرکس در هر جایگاهی قرارگرفته است باید کار خود را به‌درستی انجام دهد، اظهار کرد: قرارگاه‌های فرهنگی در مدرسه با ایجاد هماهنگی می‌تواند دستیابی به آرمان‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را رقم بزند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تدوین و تهیه کتاب کار امیدان، گفت: این کتاب راهنمای کاری فرماندهان بسیج امیدان هست که در آن رشد و هویت انقلابی را هدف‌گذاری شده است که منطبق بر سند تحول بنیادین نیز هست.

ادیب، تقویت روحیه کار گروهی و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان را ازجمله دیگر اهداف در نظر گرفته‌شده در کتاب کار امیدان بیان کرد و ادامه داد: باید به دانش آموزان اعتماد کرد و به آن‌ها کارهایی را سپرد.

به گزارش صاحب‌نیوز، همایش بزرگ فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج امیدان کلان‌شهر اصفهان با حضور یک هزار نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج امیدان (مقطع دبستان) سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد.

استان اصفهان بیش از پنج هزار و 500 شهید دانش‌آموزی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, صاحب‌نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه